Sine metu

2009-12-29
02:25:55

God natt/god morgon
Det blir ett sent inlägg, eller ett tidigt, beror på hur man ser på saken :)
Har ingen lust att sova. Fastnat i musiken, sitter djupt försjunken i Weeping Willows. Kom på att jag lagt in alla deras skivor på datorn, så många gamla låtar man aldrig lyssnar på längre, men som är så bra. Trots det melankoliska soundet kan de verkligen få en på bra humör! Fast jag blev på bra humör för länge sedan idag, men ändå :)

Har frågat runt lite gällandes det där tidigare inlägget om killar och deras manlighet. Får inga ärliga svar, bara såna dära typiska "jag ska ju inte leva med henne så länge så visst"- svar. Är ju inte såna jag vill ha. Jag vill ju ha helt ärliga svar. Men som Hanna säger. De finns där, de är bara jävligt svåra att hitta. När man väl hittar dem så är de dessutom 9 av 10 gånger redan upptagna av ultratjejer. What a waste of men! Kan ju ge dem till oss istället som behöver dem :)
Ja, det är skojigt det där. Sa till Herrn idag att han missade en jäkligt bra match igår. (Berättade för honom igår kväll att jag satt och såg på K1, men fick ingen reaktion). Så jag kom att tänka på det ikväll, den sista finalmatchen alltså. Så jag berättade om den och från ingenstans hör jag honom säga: "Så du gillar allvarligt sånt där?!" Ööööh har jag missat något eller? Typ första kvällen vi träffades så satt vi och såg på UFC, efter min övertalning (behövdes ingen dock). Trodde liksom att han fattat då att jag gillar fighting, men uppenbarligen så trodde han bara att jag höll på att styla eller nåt. Lite roligt måste jag säga om jag börjar tänka igenom allt annat jag sagt också. Vad tror han då om allt annat? Jag är ju inte riktigt den som tänker på vad jag säger, och har kanske sagt lite fel saker vid fel tillfällen *hehe* Ja, shit alltså! Reaktionen på K1 kom förmodligen av att jag blev lite överexalterad då jag höll på och berättade och det blev lite samma grej som med bilar. Jag satt helt lyriskt och berättade att jag börjat hyperventilera när jag kollade på matchen (vanligt förekommande fenomen hos mig då det gäller matcher och bilar). Det var nog det som fick honom att inse att jag faktiskt menade allvar :)
Man har inte roligare än man gör sig!! Därför jag går och skrattar åt mig själv hela tiden :) Brukar komma på mig själv med att gå och prata med mig själv och skratta lite smått åt mig själv. Släkt med min syster, skyller på det. Hon är ju trots allt äldre så jag har väl ärvt det av henne.

Ja, det är spännande sånt här. Man har många små konstigheter för sig som man själv inte tänker på. Förrän någon annan påtalar det. Som på körlektionen brukar jag med jämna mellanrum få höra: "Nu är du fokuserad!" *haha* Är ju inte sånt man själv tänker på att man gör eller att det märks. Kan bara tänka mig hur många konstigheter jag har för mig på en dag. Ojojoj vet inte om jag verkligen vill veta det! Skoj sånt där. Jag vet bara om att jag brukar tugga sönder min läpp då jag kör, man måste roa sig med någonting och därför sitter jag och tuggar mig i läppen. När jag kör A3:an så brukar jag sitta och pilla på sömmarna på ratten (är ju läderratt). Eller så sitter jag och öh, smeker känns som fel ordval... men ja *haha* "smeker" växelspaken :) Kanske dags att skaffa sig en hobby ;) Är jag ensam i bilen så skrålar jag dessutom högt och falskt till musiken, vilket ju oftast är Amon eller partyskivan... Ingen skönsång direkt :) Åker jag buss så sitter jag bara och stampar takten till musiken och sjunger tyst i mitt huvud. Kan nog se ut som att jag har lite nervösa ryckningar i benet kan jag tänka mig *hehe* Undrar vad mer man sysslar med... Hyperventilerar då det är någon snygg bil på tv som de testar eller då det är en bra fightingmatch (kom jag på mig själv med att göra på krogen när de var UFC). Har en benägenhet att klia mig i pannan/ögonbrynet då jag är lite smånervös eller inte riktigt vet vad jag ska göra, när jag känner mig allmänt felplacerad alltså. Hm, vad gör jag mer??? Lyckas alltid hitta någon skavank på något finger som jag måste sitta och pilla på. Som nu när jag har en infektion i fingret kan jag inte låta bli att vara där och peta och försöka paja det. Sånt är jag expert på att göra, lyckas aldrig få saker att läka. När jag var liten så bet jag jämt på naglarna, men så kom jag på en sommar att jag skulle sluta med det. Så då började jag med att pilla på nagelbanden istället. Inte mycket bättre det. *haha* Spännande sånt där. Tror jag ska ägna morgondagen åt att räkna egenheter, just nu kom jag på mig själv med att sitta och riva på en nagel (den var lite sned). Innan jag slår när jag står i kamai så brukar jag jämt dra tummen över fingrarna också! Fast det slutade jag med då Christer berättade att jag gjorde det, det gör så ont då han upptäcker såna saker, man får jämt en väckarklocka av något slag i huvudet :)

Nej det här blev ju långt. Nu ska jag sussa trots att min mage skriker efter mat :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: