Sine metu

2009-12-11
17:36:09

In el Göteborgo

Kom precis fram till Göteborg och brorsan... åkte 07.27 imorse och var framme 16.50 cirkus... alltså ganska bra jobbat om jag får säga det själv... medelförbrukning 0,5 litern/milen... mycket duktigt!!! Stannade till i Örebro för att äta på Eurostop as usual... sen på graven för att ställa dit lyktan och ängeln. Blev riktigt bra. Tyvärr var de inte färdiga med gravstenen än så någon sådan var inte på plats :(
Fortsatte till Göteborg efter ett stopp på ca 1,5 timme i örebro eller kanske två jag vet inte riktigt... var  bra flyt på trafiken också om man bortser från den bit där det var lite trafikstockning och gick i 50 på 100 väg... Skulle dessutom köra om en lastbil... och vad gör idioten??? Kör ut framför mig! Hatar verkligen sådana människor! Inse att din fullastade lastbil INTE går lika fort som min bil!!! Dumma, dumma, dumma människa! Jag körde om honom väldigt aggressivt senare och blinkade extra mycket, bara för att...

Mamma satt hela vägen och oroade sig för att vi skulle köra genom Göteborg, jag satt hela tiden och sa att andra människor klarar ju det så varför skulle inte vi göra det. Jag körde... När vi började närma oss på E20 så tyckte hon att jag körde om massa bilar och körde som om jag gjorde det varje dag. Jag svarade att det är ju bara att följa skyltarna. Det gick utan problem ända tills vi kom till dne sista rondellen, den var felbyggd enligt mig.. Var en refug i mitten, eller som jag råkade säga till körläraren då jag körde senast: Centrifug :) haha han kommer terra mig för det för resten av mitt liv nu! Ja hur som haver så var jag på väg att krocka med en gubbe där, jag log och han svor hehe "Turista, turista!" Överlag gick det lugnt och sansat... jag höll hastighetsbegränsningarna ganska bra om jag får säga det själv... max tio över, förutom vid omkörning såklart... bättre att det går fort än att bara jag hinner om...

Ser fram emot nästa vecka också... fick lovande planer igår, så det är bäst att de fullföljs också hehe
Mitt abbonnemang fixade till sig inatt också, precis när mina pengar tog slut, jag kan det här jag!!!

Nu ska jag försöka vara social resten av helgen eftersom mina prydnadspumpor dog igår :(

Dagens visdomsord:

Bara för att du är större än mig
betyder inte att du är bättre!

Centreringen funkar inte här heller!! Kassa datorer!


Kommentarer:
#1: Hanna

Var tog annas visdomsord vägen??



Kör försiktigt hem =)

2009-12-11 @ 23:37:44
#2: Challe

Det kommer vid ett passande tillfälle såklart! Tror du jag bara slänger ur mig första bästa va???

2009-12-14 @ 18:46:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: