Sine metu

2009-12-27
12:12:55

Minnet bra men kort :)

Nu kom jag på varför jag varit nykterist! För att det inte är något roligt att vakna på morgonen och hela rummet snurrar och man har ont i huvudet. Smart Charlott, smart... Fast det är väl smällar man får ta, helt klart värt det om jag får säga det själv. Whiskyn satt inte dumt igår inte, har saknat smaken. Lite konstigt egentligen det där. "Vanligt folk" kan ju känna sug efter en kall öl en sommardag. Men inte jag inte, jag känner bara ett sjukt sug efter en riktigt fin whisky. Så det var whiskyn som fick mig *jäklar också* Ja smällar man får ta helt enkelt :)

Gårdagskvällen var riktigt skoj iallafall måste jag säga. Tackar alla som befann sig i den lilla stugan med de små fönstren vid det stora huset! Har längtat efter den kvällen i ett par veckor och det visade sig att jag gjorde rätt som gjorde det. Hade en mycket trevlig stund bland alla glada människor. Och nej jag drack inte för mycket, så jag minns allt *hehe* Träffade brorsan på Aveny också som förövrigt var typ tomt på folk. Vart var alla??? Var alla ute på juldagen och därför inte orkade gå ut på annandagen? Veka människor! Eller de kanske åkte till skogen allihop för att "slappa" *host host* Nämner inga namn, men du bör känna dig träffad *hms* Snöade sjukt mycket iallafall så jag är glad att jag redan hade bestämt att jag skulle sova hos Hanna, det skulle inte varit kul att köra hem i den där skiten. Jag lider med er som var tvungen att åka... Själv så fick jag en mycket bekväm soffa att sova i :) Hittade dessutom en mycket underhållande bok att läsa på morgonkvisten. Ja kvällen var riktigt trevlig. Över förväntningarna och det är alltid trevligt att få prata om grejer som man gillar också. Brukar ju inte hända så ofta att man får diskutera whisky och bilar, eller bilar kan ju hända, men Audi... Så jag somnade med ett leende på läpparna inatt *haha* fast det kanske var spriten som gjorde det ;) 

Ska dra iväg på Lilla julafton nu snart också. Fast först en sväng till Divan för att köpa bakismat, pizza alltså. Var toklänge sedan jag åt pizza. Är ju bara så där nyttig nu för tiden och äter broccoli och kött *hehe* Skoj med Lilla Julafton, missade förra årets så jag ska ta igen det iår hade jag tänkt. Min julklapp är dessutom oslagbar! Har slagit in den i ett paket storlek XXL för att alla ska vilja ha den, för alla vet ju att desto större desto bättre *hehe* Det är inte alls långsökt heller, skulle vara något på M. Det enda jag kom på var mockasiner och mopp, hur skoj är det på en skala? Nej mitt är mycket bättre. Lite lätt kulturellt också, så det är bara att hoppas att Lina får det. Tror det skulle passa henne.

Har förresten inte fått något vettigt svar på min gåta så det är väl bäst att jag går ut med det korrekta svaret. Gåtan var följande: Vem säger: "Kör om rutt, kör om rutt"?
Det korrekta svaret skulle vara GPStanten. Men eftersom ingen tog det så får ingen någon puss heller så den behåller jag själv! *mummel*

Dagens visdomsord:

 Draco Dormiens Nunquam Titillandus!


Bara på min dator som centreringen fungerar som den ska... Mycket, mycket, mycket skumt...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: