Sine metu

2009-12-17
15:29:16

Nobelpriset går oavkortat till...
MIG!!!
Jag måste var synsk och väldigt bra överlag! Hur rätt har jag inte haft den här veckan? Så när som på att köra i diket då förstås. Sa ju att det var en tråkigt vecka och mycket riktigt, idag är det torsdag och dagen är ultratråkig! Var ut till Birsta förut idag för att köpa julklappar.. eller en iallafall. Gick ju inte alls något bra eftersom de inte hade det jag sökte *slår på Birsta* Sen skulle jag kolla lite kläder eftersom jag liks var där... Gick ännu sämre. Antingen så är det jag som är felbyggd eller så är det de som har problem! Vilken storlek tror alla klädställen att folk har egentligen? A, möjligen B... Tack säger jag... Då vet jag att min nästa klädutgift kommer sluta på minst 800 spänn alltså! Mycket, mycket roligt *gråter lite lätt* Hur tänker de då? Förstår inte folk som gör bröstförstoringar... de kan inte ha kollat storlekarna innan iallafall... *suck*
Köpte mig en ny Ipod iallafall... Min dog igår... Försökte ladda den, men det hände inget. Den dog på vägen hem igår efter jag varit till stan och sen så vägrade den starta igen. Stackars liten. Köpte därför en ny rosa Shuffle. Får vi se om den håller lika länge som min gamla vän. Dessutom är det något fel på min telefon. Det går inte att skicka meddelanden!!!! Inse vilken panik jag har. Det är ju min livlina till resten av världen. Tur världen är i fjällen i helgen. Inte ett dugg avundsjuk, inte alls *morr* JAG VILL OCKSÅ!!! Uscha så avundsjuk jag är, tänk att få åka massa skoter och skidor och ha allmänt kul. Vad ska jag göra i helgen? Se på alla serier och filmer brorsan har?? *wehe* Bitter, bitter, bitter, bitter...

Hade körlektion igår också... tre timmar blev den drygt. Kändes verkligen inte som det. Körde dock runt hela sundsvall. Först Södermalm, till Nacksta, till stan, till Haga, till Birsta, till Bergsåker, till Stavreviken, till Kvissle och så tillbaka till Gärde. Men kul hade jag! *haha* Vet inte om det var så mycket "så här kör du en lastbil" var mest bara massa snack om jul, bilar, idiotiska människor, min allmänna dumhet, min ironi, hur man roar sig och rökning. Klockrent! Nästa lektion är på tisdag... Lika lång som dagens lektion, fast något tidigare. Jag kan hålla på med körkortet för resten av mitt liv *haha* ;)

Dagens visdomsord på beställning:

Det är inget fel på din surdeg
för att den luktar lite mysko i början.

Kommentarer:
#1: L

Själv hade jag grispanik en dag o sprang in på maxi för att shoppa...men där fanns inte en enda lite a-kupa. Där trodde de att alla har b el c...gr.

2009-12-17 @ 19:02:59
#2: Hanna

Haha, hade glömt vad annas citat var, men nu dök det ju upp! =)

2009-12-18 @ 08:54:56
#3: Challe

Hur kan det uppstå "grispanik" på den fronten bara en fråga??? Är väl något som man alltid har eller?? Vad hade du gjort den helgen egentligen??? hehehe Avslöjad! ;)

Men a brukar iallafall finnas i tvåhundra exemplar, du råkade bara hamna på en dag då alla var ute och köpte bh:ar... Min storlek anses inte som nödvändig att ta hem av "vanliga" kedjor av någon anledning... Så till vida jag inte går till tjockisavdelningen och köper en ultra ful! wehe

2009-12-18 @ 11:25:50
#4: L

Det kan du ju fundera över...hehe.. Nä jag fattar inte heller varför plagg i icke-medium-storlekar ska se annorlunda ut???

2009-12-18 @ 20:22:21
#5: Challe

Det måste helt enkelt vara för att vi icke-medium folk ska förstå att vi är för feta/långa och att vi ska banta/hugga av oss benen :) Så tror jag det är!

2009-12-19 @ 13:21:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: