Sine metu

2009-12-10
15:47:21

Torsdag=tråkdag

Är en allmänt tråkig dag idag känner jag. Sitter i och för sig just nu och ska agera träningsoffer åt Lina mitt ute i skogen. Men jag hade planer för gårdagen, men det gick i stöpet... Jag tycker inte om sånt. När jag planerar saker i mitt huvud så tycker jag ju om att de blir så. Så belv det inte igår, satt hela kvällen och väntade på att det skulle ske, men icke sa nicke! Slutade istället med att jag spelade BG mot mig själv som vanligt... jag vann kan jag tillägga. *oj vad jag är duktig*

Idag var jag iallafall ut till Gubbarna i Skogen och det gick inte helller som jag förväntade mig. *baka* Jag får väl se hur det går med allt. Sitter och rullar på en boll just nu... ganska bra träning tror jag :)
Mitt nya abonnemang börjar funka på fredag, alltså imorgon!!! *wehe* Äntligen behöver jag inte fundera på pengar gällandes telefonen iallafall.... Behöver jag bara fundera på om telefonen fungerar överhuvudtaget hm...

Åker till Göteborg imorgon tidigt, tidigt på morgonen vill int! Vill åka till fjällen och åka skidor... fast det kanske var nästa helg, hm... Funderar på om jag ska bjuda in mig själv på en skidresa... Vem skulle inte vilja ha med mig på en sån??? Jag kan köra när som helst på dygnet eftersom jag är nykter (dock inte hela tiden), kan laga mat, städa och sen så är jag ju sjukt bra sällskap! Bara det liksom!!! Ska nog ta och överväga det där jag *hahaha*

Nu ska jag börja låtsas att jag kan något och visa hur stor och stark jag är :)

Dagens visdomsord:

Ett elddon och en jättehund är bra att ha i farans stund!

Centreringen fungerar inte...


Kommentarer:
#1: L

Du var grym igår!! Tack så mycket för hjälpen! Jag skulle också kunna tänka mig en fjälltur...men får väl vara glad om Södra har någon snö under julen..

2009-12-11 @ 09:11:24
#2: Challe

Tack vare dig!!! Var ju du som var instruktören!

Södra...där finns det verkligen mycket snö hurru! Jag vässar mina argument för fullt istället hehe

2009-12-11 @ 17:37:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: