Sine metu

2009-12-19
15:03:04

Vart är du???
Kom precis på en grej som inte gått som det var tänkt då jag satt och kollade igenom lite gamla blogginlägg från alla kära vänner. Var är min nyårsdejt? Hur ska detta gå? Det är knappt två veckor kvar och han har inte dykt upp, eller har han det, men jag har missat honom? Hm, jag får nog se till att ta med mig en egen dejt, bara för att vara på den säkra sidan :) Tänk om det blir, som jag skrev tidigare, Herr Daniels! Ve och fasa! Då tar jag mycket hellre Herr Gouse. Fast i och för sig, det bästa sällskapet är ju jag. Får pussa på Linas skottkärra kanske *hehe*

Vem behöver en dejt när man ska på fest med det där gänget, egentligen? Är det ju mer åt det dumma hållet faktiskt att ha någon med sig. De är skojiga de där människorna. Varför umgicks man inte mer med dem då man gick i samma klass för? Kommer på så mycket nu på gamla dagar som jag ångrar att jag inte gjorde då jag gick i skolan, lätt att vara efterklok! Men ni är klockrena, det hoppas jag att ni vet! Tack vare er så ser slutet på det här året ut att bli riktigt bra! Kanske får göra en omreviderad upplaga av årsanalysen i början av nästa år. Men något nyårslöfte blir det inte för min del. Jag ser istället till att sätta upp regler istället för löften, mycket lättare att hålla. Det blir samma regler som alla år med andra ord. Training, mind and soul. De tre musketörerna som ständigt utvecklas.

Ja, nu är det lördag. Uppbokad kväll med Hanna och Dansbandskampen följd av krogen. Gratis är gott!
Söndag blir en träningsdag (I hope), med utsikt om en trevlig kväll, inte allt för sen dock as usual...
Därefter kommer det en vecka av möte, klädinköp, körlektion, systembesök, julklappsinköp (?), massa mat, fest, trevligt folk, julklappar (?), julafton x2, Kalle Anka (tråkgås), kanske sena möten i dimman (?) och slutligen glöggande.


Nästan så man blir lite avundsjuk på sig själv :)

Kommentarer:
#1: Hanna

Haha! kom åt någon knapp... Men jag förstår fortfarande inte det där med skottkärran! du får förklara i kväll =)

2009-12-19 @ 16:02:24
#2: Challe

Har det gått upp ett skottkärreljus?

2009-12-20 @ 12:18:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: