Sine metu

2009-11-30
13:39:56

Baka ni suru!!!
Blir inget långt inlägg fyllt av långa utvärderingar av vad jag tänkt på inatt, eftersom jag gjorde min egen historia. Kom fram till att jag inte tycker om då saker inte sker på mitt sätt på en gång, så därför hittar jag på själv :) Mycket bättre måste jag säga. Vad jag skapade för fin liten illusion är min lilla hemlighet *sagt med en viss onkyterhet*  Ingen som vet någon bra kurs i tålamod? Jag har verkligen inget som helst tålamod när det gäller vissa saker. Allting ska ske på en gång då jag bestämt att det ska ske. Hopplösa människa! Jag går runt med min idogt gnagande känsla och stör mig på mig själv och alla andra. Får väl se hur det går. Händer det inget idag så lägger jag ner allting. I get the picture så att säga. Inte jag som förlorar på det så mig kvittar det ju, eller nåt... *stryper mig själv sakta med modemsladden*

Nya tag på fredag isåfall, har hittat muchas passande kläder! Syrrans gamla kläder från 1995 kom jag fram till efter en lätt huvudräkning att 13+82=95 muschas muschas smart! Behöver bara hitta ett par skor. Vad hade folk för skor på fötterna på den tiden? Pumps? Fick svaret basketskor, men jag äger inga basketskor... Kanske kan rota fram ett par. Hm, dagens uppgift nummer två: Rota efter skor.
Hoppas man kan vinna ett pris för bäst klädda. Isåfall kan jag ta priset redan nu! Vem kan slå mig liksom? En kjol utan karusha och en hemmasydd tröja. Sååååå perfekt!

Blev lite sugen på distans känner jag. Kanske ska köra en sväng, men det regnar fortfarande och jag är förkyld. Så springa i regnet är ingen bra idé, förstår till och med jag. Blir istället bara bujinkan ikväll hoppas jag på. Har inte fått något meddelande än, om träningen alltså. Något annat meddelande har jag inte heller fått, men det är förståligt. *me so pucko traaalalalala*
Åh behöver slå på någon. Hoppas det blir fritt slagsmål ikväll *haha* För det är ju verkligen en del av filosofin!

Dagens visdomsord:

Da mi basia mille, diende centum, dien mille altera,

Dien decunda centum, diende usque altera mille,

Diende centum...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: