Sine metu

2009-11-26
13:50:03

Beslutångest
Kan inte bestämma mig vad jag ska göra idag, snart har hela dagen gått och jag sitter fortfarande här och funderar över vad jag ska göra. Ska jag orka åka in till stan och sitta och skratta åt mig själv på körskolan och köra ner mina fina resultat i botten? Ska jag orka peta mig i ögonen och knyta skorna och köra distans? Ska jag orka göra något annat? Eller ska jag skita i allt och vänta på att klockan blir sju?
Hörde något hot från Hanna om att gå på styrdans... Jag lovade att gå i en slips eftersom det var Zlips som spelade :) Jag har två vänster händer (fötterna har redan tagit semester) så jag dansar lika bra som en skadeskjuten morot. Men jag är öppen för allt så det är väl klart jag hänger på. Kan ju ta med mig en krycka så slipper jag behöva säga nej *hehe*
Är uttråkad och smått ofokuserad. Sitter och skrattar åt mina egna skämt och nyheterna, som egentligen inte alls är roligt.
Glöm dans till Zlipsarna! Jag kör på Club Deströyer istället! Mycket roligare!!! Pratade just med syrran som frågade om jag skulle med. Så det är väl klart man hänger på! Jag är på allt, alltid :) Fast det är imorgon. Så det blir bara mamsingens pojkvaskrar ikväll tror jag... Kostade ju hundra peningar att gå på dansen så neeeeeeeeeeeeeeeeeej.
I och för sig var minimi åldern 23 år, så det betyder att man slipper småfolk. Fast då är det istället gammfolk istället... Problem åt alla håll...
Jag säger så här jag: Baka ni suru!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: