Sine metu

2009-11-04
19:28:54

Förvirrat...
Ja det tog ju inte lång tid innan det här hann bli förvirrat måste jag säga. Började morgonen med att inse att jag klev upp klockan åtta helt i onödan, jag hade utan ångest kunnat legat kvar till nio. Fick den genialiska idén igår att jag skulle åka till arbetsförmedlingen innan jag åkte till kuratorn... Alltså skulle jag vara på ams vid nio för att hinna till kuratorn klockan tio. Insåg dock efter att jag ätit frukost att varför ska jag åka till ams idag, då jag ändå ska dit imorgon? Ibland är man verkligen smart! 
Kom på hur väldigt dum jag varit och hur jag missat en hel timmes sömn, så jag hamnade framför datorn istället. 
Blev sedan tvungen att tvätta A3:an då jag kom hem med tanke på lervällingen på den. Tog mig dryga timmen att få den ren och naturligtvis började det regna/snöa. Smart som jag är fattade jag inte riktigt att det regnade/snöade så jag stod och försökte torka samma ställe om och om igen, men det blev hela tiden nya droppar. Sen kom jag på det; Det regnar!!! Grattis måste jag säga. Är verkligen värd nobelpriset...
Hela dagen har varit allmänt förvirrad. Fick ett meddelande från min tillfällige tränare att han kanske inte kunde träna ikväll, men om han kunde det skulle han (visade det sig i efterhand) skicka ett meddelande och säga till mig. Jag läste meddelandet, svarade på det och raderade det. Kom efter tio minuter på att jag inte minns om han skulle skicka ett meddelande om det blev träning eller om det inte blev träning *smart*. Skickade ett meddelande och frågade vilket det var. Fick tillbaka "hehe jag är fortfarande upptagen, så vi kör på måndag istället". Oj vad jag är smart!! Blir ju lite lätt mörkrädd för mig själv. Kan man verkligen vara så förvirrad???


Kommentar:
#1: Hanna

Välkommen till bloggosfären kamrat =)

2009-11-04 @ 20:27:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: