Sine metu

2009-11-29
22:40:29

Jag vet inte jag
Roat mig med att se två filmer idag iallafall och spelat backgammon mot mig själv. Jag vann... Var tvungen att inviga spelet, är en skön känsla att spela med ett riktigt bg spel. Inte på nätet eller nån fjantig plastvariant.

Hatar min kropp just nu, den är i total obalans med sig själv, och har en tajming som skulle kunna få en snigel att gråta. Vilken skum film jag ser på. Wanted tror jag den hette, killen är vänsterhänt iallafall! Alltid något, han i filmen alltså... Som just hoppade ut genom ett fönster och sköt alla han såg... Jag måste börja träna mer så jag får ordning på kroppen, då blir det mycket bättre. Träna mycket och äta lite, that's the secret of a good balanced body!

Hm, irriterar mig på mig själv idag känner jag. Tänk att man aldrig kan få vara nöjd, jämt ska man ha något att klaga på. Irriterande! På tal om ingenting så såg jag en kille igår som jag även såg för några veckor sedan och spanade in lite smått då. Igår var han inte alls lika snygg! Det är bra *duktig Charlott* börjar äntligen lära mig att thinka outside the box dårå... Jag blir riktigt nöjd över mig själv *klappar mig själv på axeln* Kanske kan bli folk av mig också, behöver bara en väckarklocka, haha väckarklocka... Eller kanske en hackspett :) *haha*

Jag är rädd för att jag börjar komma på vart jag står nu... hms... j*klar säger jag då... Det är konstigt hur det kan bli, jag är smartare än vad jag tror dessutom. Har aldrig någon aning om hur sanna mina uttryck är då jag kommer på dem, men sen då tänds lampan!
Jag tror inte det är vidare bra det som rör sig i mitt huvud just nu, det känns ju bra, men jag tror inte att det är det. Kommer inte sluta på rätt sätt har jag en känsla av. Åh, jag måste jobba på mitt tålamod, det är totalt obefintligt! Kommer jag på något så ska det ske på sekunden och gör det inte det så är det inget kul. Jobbiga människa! Baka!!

Kommentarer:
#1: L

Ta ett djupt flås och koncentrera dig på något annat en stund...mitt enda tips...hade gärna tagit en fika om jag befunnit mig lite närmare..

2009-12-01 @ 09:15:41
#2: Challe

Lätt att säga, svårare att göra... Jag försöker tro mig! Men det är inte lätt... Har dock fått lite information så det är lite lättare, men ja jag gillar det inte... Hur går det för dig då???

2009-12-01 @ 19:27:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: