Sine metu

2009-11-22
21:23:33

Önskelista!!!
Kom just ihåg att jag kanske ska göra en uppdatering av min önskelista :)
Sånt jag vet att jag kommer få skrivs ej upp...

  • Kamera (en bra, gärna Olympus)
  • Ipod Nano (röd, lila eller grön)
  • Extern hårddisk
  • Skateskidor
  • Gi, svart, Shogun
  • Spel: 5 eller 6 spel i ett, i trä (finns på typ Toys'r'us) Viktigt att det finns ett Backgammon i det!
  • Skivor: Thåström (har Skebokvarnv 209), Imperiet, Ebba Grön, Amon Amarth, Summoning, Definitivt 50 spänn, Weeping Willows (Live in Helsinki, Singles Collection)
  • Presentkort på kläder, typ H&M, MQ, Sisters? Inte f*n vet jag vart man köper kläder!
  • Böcker: Paulo Coehlo: Vid floden Piedra satte jag mig ner och grät, Zahiren, Brida och Segrarens står ensam. I pocketformat!!! Sen den sista boken om Klanen Otori. Minns inte vad författaren heter. Den ska inte vara i pocketform.
  • Filmer: Danny the dog, Rouge Assassin, Halvblodet (med Elvis), Soldier, Shootfighter och Bloodsport.
  • Gymkort :)
  • Nyårsdejt, sist men absolut inte minst!!! :)
  • Backgammonspel från Lekplaneten. I en fin portfölj. Finns tyvärr bara i standardfärgen brun och vit, men jag får väl börja i den änden och sen skaffa mig ett i Ametist då jag är snuskigt rik :)

Kanske ska satsa på en väska för 100 000kr också! Vem i pipskogen lägger 100 000 kr på en väska??? Jag tror jag som mest har lagt 100 spänn på en väska... Äger inget som är värt 100 000 kr ens! Högsta värdet är nog datorn som kanske är värd en 1000 lapp hahaha



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: