Sine metu

2009-11-04
14:18:32

Så var man fast i det här träsket också...
Följer mina kära vänners inrådan och joinar sällskapet för den svenska bloggningen :) Man vill ju inte känna sig utanför så det är väl bäst att göra som alla andra. Skämt åsido så har väl tanken slagit mig tidigare att man kanske borde ge sig in i den här djungeln också. Har ju redan beblandat sig med allt annat så varför inte bloggandet också.

Helt ärligt så förstår jag inte den totala meningen med det, men i mitt fall så är det ju ett effektivt sätt att komma ihåg vad jag har gjort :) Minnet är väl kanske inte det bästa alla gånger... Och det är ju ett väldigt effektivt sätt för alla andra att veta vad man gör. Slipper man sitta och berätta, är det bara att ge adressen så får de kolla själv! Mycket smart av mig...

Kanske ska inleda med en grov uppskattning om vad det kommer handla om. Så folk vet om de ska fortsätta läsa eller lägga ner det redan nu och kanske, mot all förmodan, läsa en bok. Jag är ju ganska förvirrad därav namnet på denna väldigt genomtänkta blogg, så det lär väl bli en salig blandning av allt som sker runt omkring mig. Med andra ord allt mellan himmel och jord, lite bilar, lite blommor, lite jobb, lite allmänna aggressioner riktade mot det mesta som jag stör mig på och så blir det nog en hel del tankar kring livet i största allmänhet. Sanningen svider och eftersom jag är brutalt ärlig kommer det nog både bli positiva och negativa saker som tas upp om vartannat...

Eftersom jag är lika teknisk som en morot så kommer det här förmodligen bli väldigt konstigt många gånger då jag försöker verka smart och lösa världens problem genom att trycka på alla knappar jag hittar :) Men ha tålamod! Jag lär mig nog snart, tog trots allt bara 8 knapptryck och 10 minuter att hitta vart jag ens skulle börja med de här dumheterna hehe

Kommentar:
#1: Lina

Mycket bra initiativ min vän! Särskilt nu när jag annars lär missa en massa...

2009-11-04 @ 19:33:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: