Sine metu

2009-11-18
17:46:00

Totalt ointressant
Enormt tråkigt dag idag. Det roligaste jag gjort tror jag var då jag gick i regnet till Waynes Coffee och lyssnade på en blondin i mysbyxor... Hon tyckte det regnade så mycket att det nog skulle bli översvämning. Förmodligen så är det så, man blev ju trots allt nästan blöt...
Lyssnar på P3 och skrattar. Hör med jämna mellanrum från tvärs över bordet: "Vad är det du lyssnar på? Dålig musik har de iallafall!" Ja, nåt P1 är det ju iallafall inte!
Ska iväg på träningen snart iallafall och försöka lära mig att falla åt vänster idag. I måndags så körde vi lite kast med liten vante och jag lyckades falla på höger axel 12 av 10 gånger. Way to go! Blev lagomt mör i axeln och frågade hur jag skulle kunna få kroppen att falla åt vänster. Fick svaret: "Det kan du inte, efter tillräckligt mycket smärta så kommer kroppen fixa det själv". Jaha det var ju givande. Kommer alltså lära mig det om en tjugo trettio år... Landar inte på huvudet nu för tiden iallafall, så något måste jag ha lärt mig :)
På fredag har jag enhälligt bestämt att jag ska gå på bio, en premiär dessutom! New moon, tror den är helt ok. Kan ju inte inte se den eftersom jag sett Twilight och vampyrer är aldrig fel...
För övrigt så får jag förhoppningsvis mitt efterlängtade halsband imorgon!!! Det var snabba fem veckor måste jag säga. Tänk om allting gick så fort! Den här veckan till exempel, den känns snarare som en hel månad...

Dagens visdomsord:

By the time you swear you’re his,

Shivering and sighing,

And he vows his passion is

Infinite, undying –

Lady, make a note of this:

One of you is lying


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: