Sine metu

2009-11-27
13:49:55

Trött!!!
Reviderad version...
Är något så jävulususkt trött idag. Har bokstavligen sovit en timme inatt/morse hehe Men det var värt det! Utan tvekan helt klart värt det! Favorit i repris nån dag???
Var till Malin igår och såg mammas Pojkar, därefter blev det Aveny och dans till några som inte var Zlips... Eftersom jag insåg att det förmodligen är svårare att dansa än att lära sig en kombination rätt så satte jag och Lina oss vid ett bord. Det kom några killar och satte sig bredvid oss och det ena ledde till det andra och det slutade med att vi pratade massor... The rest is all in you're imagination ;)
Kom hem klockan sex imorse kan jag avslöja. Men vi hade kul! *glöm inte suspen på jobbet* hehehehe Jag var tvungen, förlåt....
Får se vart det här bär åt, men allt som kommer upp ska komma ner! Jag väntar med spänning, som jag alltid gör. Blir inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Annkan imorgon, därefter krogen. Så kanske möts vi i dimman som två förvirrade höns på Autobahn.
Var och klippte mig idag också. Blev ganska hyfsat om jag får säga det själv, kanske inte lika bra som när hon i Örebro gjorde det, men man kan inte få allt här i världen. Köpte massa annat jox också, nåt shampo, powder up, inpackning och så en toning... Nån mahogny med röda skiftningar. Ja får välan se vad det blir av det. Det ska göras imorgon efter löppasset iallafall. Befarar att det blir ett nytt sånt där mördarpass med syrran, hej och hå jag som har ont i ljumsken och smalbenet. Men man ska härdas!
Senare ikväll bär det iväg till Aveny igen.. Men denna gång för lite hederlig dödsmetall :) Det ska bli trevligt, håller mina förväntningar låga dock, allt för att inte bli besviken.

Lina lyssnade äntligen på mig och se hur det gick! Jag sitter uppe hela natten och oroar mig och hon sover gott! Finns det ingen rättvisa här i världen? Fast det var bra att hon lyssnade på mig, Ödet är en bra uppfinning av Tomten där uppe måste jag säga. Är det något han gjort rätt så är det Ödet... Helt klart!

Fantastiskt hur trött jag är! Jag kommer somna stående snart tror jag. Men det är bara några timmar till, sen får man sova! Och imorgon måste man vara utvilad för då tusan, då blir det skoj!!! Annkan den stackars som inte har någon som helst aning om vad som hänt hahahaha. Jag lider verkligen med dig! *mohaha*

Dagens visdomsord:

Enkelbiljetten till Helvetet är bokad,
se till att ha jäkligt kul på vägen dit!

Kommentarer:
#1: L

Det var nog Zlips men med utbytt sångare...o det är ju för tusan sångaren som speglar det mesta så lite besviken är jag;) Men men, var ju tur att jag följde med iaf..haha. Cool frilla...känns väldigt som "du". Hare så trevligt ikväll så synes vi...

2009-11-27 @ 19:48:00
#2: Challe

Haha vad smart du är! Det skulle jag aldrig kommit på!! Tack, blev ganska nöjd faktiskt måste jag säga... fast inte med morgonfrisyren, det vill sig inte riktigt hehe

Du ser man ska alltid lyssna på mig! Då kan det inte bli annat än bra vettu!! ;)

2009-11-29 @ 13:34:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: