Sine metu

2010-04-29
15:20:56

fredag, var är du?
31 timmar kvar typ... så lång tid! 10 timmar går bort till sömn så var det 21 timmar i vaken tid kvar att slå ihjäl. Tre kanske fyra av de timmarna blir lätta att slå ihjäl, de kommer bara försvinna. Men resten då? De kommer aldrig vilja ta slut! Ta idag till exempel; klockan är bara tre, känns som det varit dag i en evighet! Har planerat att se en film om några timmar iallafall, bara för att. Jag tycker inte om att behöva vänta så här! *putar med läppen*
Är inte alls något roligt, försöker komma på hur jag ska få tiden att gå, så man kanske ska lägga sig på soffan och "råka" somna :)

Har fått körkortet idag iallfall *pustar ut* Var rejält orolig för att det inte skulle hinna komma, hade jag blivit tvungen att åka hem en typ torsdag för att hämta det. Skönt att det kom, kan jag ägna mig åt bättre saker ;) Ser lika hemsk ut som på Zombiepasset dock, men men, är ju inte jag som ska titta på det *hehe* Fick ett samtal när jag var på drogaffärn också :) Allting verkar helt plötsligt börja lösa sig nu! Bara till att smida medan järnet är varmt och hoppas på det bästa! *håller tummarna krampaktigt*

Allting är gjort nu iallafall, allting är tvättat, packat och städat. Så nu är det bara dags att göra något åt sig själv också *haha* Alltså klippning imorgon och köpa punschflaskor *hick* Sen är det väl bara att sätta sig och vänta då.........

Dagens visdomsord:

Lev inte i gårdagens misslyckande -
Lev i morgondagens framgång


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: