Sine metu

2010-04-16
15:25:45

En blåsa på mitt finger
Har haft en välfylld dag och än är den inte slut!
Hade körlektion imorse halv åtta till halv elva eller nåt sånt. Bara massa backande. Fredrik log stolt efter att jag gjort två backningar och sa: "Du gör mig stolt". *ler lika stort som den ondskefulla katten i den onda varianten av Alice i Underlandet* Jag har inte en aning om hur många gånger jag backade, men jag lyckades väldigt bra med nästan allihop. Jag blir så nöjd över mig själv. Jag börjar komma på hur det där med hur jag ska ha dollyn och bilen för att det ska bli bra. Några gånger till så blir det här bra :) Jag ska nog se till att klara de, annars rånar jag en bank!
Fick beröm för min raka backning, man kan tydligen samla lite pluspoäng genom att ställa bilen rakt och fint (som mig alltså ;p). Jag var faktiskt lite fascinerad av mig själv då jag åkte, tror Fredrik var det också. Han var ovanligt snäll *haha* Dock så försökte han ta på sig rollen som Gud, men det går ju inte! Min gud är redan tagen och dessutom så gör Fredrik inget bra jobb som Gud. Han har ju bara rätt då jag vill att han ska ha fel, alltså är det hans fel att dollyn gick åt höger då jag ville att den skulle gå åt vänster.

Den här dagen har ju börjat perfekt och bättre kan den bara bli! Har hämtat mitt zombiepass, kommer åka fast i alla tullar för att jag ser ut som en knarkurir *jippie*. Justerat om solglasögonen så de inte skaver. Så backningen :) Kom hem och tvättade skönheten eftersom vädret var bra, om man bortser från blåsten, sen var han ju ruskigt smutsig också. Men nu skiner han som den pärla han är! *smeker baklyktan och ger den en lätt dask* Vinterdäcken är ju också bortbytta så nu är det ju ingen sport att tvätta fälgarna längre! Får ju in hela mig mellan ekrarna *haha* Gick ganska fort... en och en halv timme, så helt godkänt! Blev bara lite väl blöt kanske. Ska väl ta och dra till ICA nu och handla någon middag och en liten födelsedagspresent kanske *tihi*
Senare blir det att somna på en buss... Min alldeles egna lilla smygnorsks älskling kommer hem/bort *strålar av lycka* Måste bara ta och duscha innan, håret är på alla andras sida än min idag. Ser verkligen ut som ett skogstroll och blåsten förbättrar inte saken.

Ta en tur till Kvissle och sen sitta och tycka synd om mitt finger som jag fått en blåsa på pga för mycket backning :( När jag berättade för Fredrik att jag fått en blåsa på fingret fick jag direkt höra "Då kommer det komma som status på facebook sen då?" "Jag har en blåsa på mitt finger" och så klart! Det är ju synd om mig så det måste ju hela världen få veta så jag kan tröstas! "Jag skiter i vilket håll dollyn går åt, jag har en blåsa på mitt finger!"
Sjukt trött är jag, kanske ska ta sig en powernap så man orkar vara vaken en liten stund ikväll.

Dagens visdomsord:

Allt som kommer upp ska komma ner

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: