Sine metu

2010-04-20
16:06:01

Råflink
Varit så där lagomt effektiv idag *råflink*;), fast totalt borta i det blå ändå. Kom på mig själv med att fundera över vem som följde efter mig, insåg sen att det var sulan på min toffla. Den har gått sönder, så nu åker sulan ut och släpar efter som en älg som fastnat i  hjulhuset. Mycket irriterande. Funderar på att köpa nya tofflor, men finns det fortfarande den där klassiska modellen? Vågar inte chansa och orkar inte leta, så därför fortsätter jag att använda mina perfekt ingådda *hm* leopardmönstrade tofflor. De är bara lite besvärliga då man lägger de på sängen, så svåra att hitta igen ;)

Började dagen med att se på film, hann nästan se hela filmen innan det var dags för en promenad med Lina. Mycket trevligt, var länge sedan man gjorde det *tack* Sen hem med förnyade (kanske inte ändå) krafter. Letade reda på gardinerna efter två bitar sockerkaka och så var det bara till att stryka och sätta upp dem. Insåg att banden till dem var borta. Blev lite butter och tänkte "Nu blir det ju inte perfekt". Det blev bra, men det blev inte perfekt eftersom jag fick använda mig av guldfärgade band till det ena fönstret och tofsar till det andra. Bra, men inte perfekt.... Kommit på att min extrema perfektionism börjar visa sig igen. Är aldrig nöjd med något längre som inte är precis som i mitt huvud  *hopplösa människa* Bara låtsas som ingenting så kanske jag inte tänker på det :)

Har en totalt förvirrad dag, precis som igår! Var på träningen igår och kom på mig själv med att gå runt i en ring och inte veta vad jag gjorde eller skulle göra *hm* Råkade paja ryggen igen eftersom jag först landade på skuldran som tryckte till mot ryggraden och sen landade jag direkt på ryggen. Ungefär samma känsla som att tappa luften, fast den tar liksom aldrig slut.... Jag låtsades som ingenting och bet ihop rejält och fortsatte. Är lite felande av mig så jag lyckades med bakåtfallen, men inte framåtfallen. Så ska det ju inte vara! Framåtfallen ska ju vara lättare än bakåtfallen, det har jag tydligen inte fattat dock. Fick iallafall till tre av typ femton bakåtfall *grattis!* Sen kastade jag Christer som tack istället, men fick veta att jag gjorde fel. Gick runt istället för igenom honom, "Jag förstår precis" tyckte jag och började sjunga på "Vi kan inte gå över den, vi kan inte gå under den, vi måste gå igenom den" *helt förvirrad* Förvarnade dock om min förvirring!!! Okastvänlig är jag ockå... Vill inte falla så därför gör jag allt för att nån annan ska ramla *haha* Kanske borde byta sport....

Nu ska det lagas till lite lax och broccoli iallafall sen ska jag fortsätta se på mina lyxfällan :) Tänkte på någonting förut, men det minns jag inte vad det var nu. Gått och blivit helt förvirrad och minns ingenting. Har ju liksom inte plats för såna onödiga saker i mitt huvud längre, all plats är reserverad åt en viss tröjtjuv som är alldeles för långt ifrån mig, trots att jag vill att han ska vara här, precis här, lite mer åt höger.... Där! *saknar dig*

Dagens visdomsord (till dig...):

I want you to lead me
Take me somewhere
Don't want to live
In a dream... one more day
@---}---

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: