Sine metu

2010-04-27
14:27:58

Söndertittad klocka
Varit effektiv som vanligt. Insett att antingen så är min garderob "för liten" eller så är det bara jag som är sjukt bra på att packa. Fick ner nästan allting i min vanliga väska, förutom det som är i tvättmaskinen och det som ska tvättas, men det får föräras att ligga i ryggsäcken :) Jag är bra jag! Fick ner alla skor i en påse också, lite stolt över mig själv *hihi*
Har kommit in i nån sån där galen planeringsfas, sitter och planerar i vilken ordning jag ska tvätta kläderna (för att de ska vara torra samtidigt). Satt precis och funderade över om det ska tillagas någon mat på lördag, insåg efter lite fundering att om jag lägger upp dagen på ett visst sätt så blir det mat hemma. Måste nog ta och sluta tänka nu ett tag. När man börjar fundera om man ska ställa väckarklockan för att få exakta tider, då har man problem *haha* Men det är nog lugnt, blir som det brukar bli; "Oj nu är klockan sex, när skulle vi vara där?" *tihi* Tar dagen som den kommer så får det väl bli som det blir, så länge jag får som jag vill blir jag nöjd ;)

Slagit slint i huvudet på mig har det iallafall utan tvekan, vaknar kvart över åtta! Det är ju galet tidigt, inte alls som jag brukar vara, jag är ju känd för mina sovmorgnar till typ 12-13 på dagen. Så kliver jag upp före nio helt plötsligt, något är fel.... *letar förbrilt under bordet* Trött är jag iallafall, så det jämnar väl ut sig antar jag, kliver upp tidigt och vill gå och sova vid 14 tiden *bra Charlott, bra* Har suttit konstant sedan halv nio imorse och tittat på klockan och önskat att tiden ska gå fort, vill bara att timmarna ska flyga förbi den här veckan. Sen kan tiden gärna få stanna på, hm, onsdag 5 maj klockan 20.37. Känner att det är en perfekt tidpunkt :) *längtar, längtar, längtar*

Jag vill ha fredag :( Tiden går så sakta och jag vet inte vad jag ska ta mig till *snyftar sorgset* Ska till Birsta för att träffa syrran över en middag, sen är det bara att vänta på att det ska bli natt så man kan sova och sen är det onsdag. Då känns det lite bättre, för då är det ju torsdag sen :D Torsdagsdejt på Biteline och innan dess lite självplågeri i några minuter *me like* Sen blir det fredag!!! Klippning och väntetid, hoppas att tiden går fort! Kanske ska ta och sätta mig och uppfinna en tidsmaskin, då får jag Ett: Tiden att gå fortare eftersom jag håller på med något och Två: Kanske får tiden att gå ännu fortare om jag lyckas uppfinna en, slutligen så Tre: Blir jag snuskigt rik eftersom alla vill ha en! Nu fick jag verkligen till det! *klappar mig själv på axeln*

Dagens visdomsord:

Man är aldrig så bra
som man tror att man är

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: