Sine metu

2010-02-10
18:28:59

Swoooch
Går sjukt fort på nätet idag! Nästan så jag inte hinner med att se vad det stå! Eller så var det kanske så att jag aldrig får chansen att se vad det står för att det går så jäääääääääääkla sakta att jag hinner bläddra vidare innan sidan ens kommit upp. (tror på det sista jag) *trummar otåligt* Den stackars lilla datorn blir överarbetad då alla tre usb:erna är upptagna samtidigt *stackars liten*. Lider inte med den, slår snarare lite mindre snällt på den och svär.

Tanken slog mig förut idag att om jag dör så beror det på en överdos av Noskapin, Zyx och Mucoalgin (eller vad den heter). Började min kurering seriöst nu i eftermiddag och man ska ju ta tre om dagen av alla utom Mucoalgingrejen, den ska man ta upp till sex av... Men det står inte huruvida de måste spridas ut jämt över dagen. Så jag har hunnit trycka i mig två av vardera nu. Men vad tusan, ska man bli frisk så är det bara att köra! Känns redan lite bättre :) Jag måste ju se till att kurera mig så jag orkar ligga i resten av veckan. Blir ju körskolan och Hanna imorgon, körskolan och bio på fredag och så Thåström på lördag... Tur jag fick vila idag. Har bara legat i först soffan och sen sängen och sett på barnprogram och film :) Sen lagat lite mat och sånt också, men det räknas inte. vägrar dock diska idag!

Kom att tänka på det där med dagens outfit förresten... Jag kan göra dagens klädhög! Insåg då jag satt och väntade på segnet att nästan alla plana ytor är belamrade med kläder. Till och med en tavla på högkant har en tröja slängd över sig! Resväskan direkt innanför dörren är ju "the big hög", sen flyttlådan nedanför är en lite mindre hög, pidestalen agerar "oanvända kläderavhängare" och så skrivbordsstolen har fått rollen som "äckliga träningskläderavlastaren". Så vackert! Jag kallar det "Modern konst". Kommer börja ta dyra pengar för alla som går över tröskeln, för de går ju faktiskt in i min installation! Genomtänkt av mig, jag kommer bli mångmiljonär innan jag har fått slut på bra idéer!!! :D

Kanske inte så nyttigt att överdosera apotekets varor ändå... Verkar få lite konstiga biverkningar som inte finns nämnda. Såsom fantasiföreställningar om höga inkomster och ett högt IQ. Tror jag ska återgå till mitt "jag är inte sjuk, det är bara latheten som försöker intala mig saker" *hm*. Vilket dilemma, leva med fantasiföreställningar och vara frisk eller vara sjuk, men övetala mig själv till saker? Känns inte som att något av det var riktigt genomtänkt *hehe*

Dagens visdomsord:

Maior e longinquo reverentia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: