Sine metu

2010-02-18
14:23:25

kort...
Jag är lika tekniskt begåvad som en bergsget... Verkar inte riktigt vara min teknikdag idag, inte min "använda ett tangentbord"-dag heller.

För tillfället så består min låtlista till störst del av Thåström, Imperiet, Social Distortion, Magnus Carlson och själv klart Weeping Willows. En lugn och djup samling alltså... Precis vad man behöver en vecka som denna då hjärnan går på fullt varv. Så skönt att bara lägga allt åt sidan, plugga in hörlurarna och klicka upp en spindelharpa. Sen sitter man där i x antal timmar och utan att tänka, bara klickar lite här och lite där. Det är meditation det!
Har insett att WW har så många underbara låtar, som bara blir bättre och bättre. Ta tex. Somewhere, I close my eyes, Looking for a home, It's so hard to always lose och I give you the morning. Samma med Magnus Carlson... Slit och släng mig, Avskedskonsert, Håll om mig, Genom natten och Sagoland. Det är ljuvlig musik som man inte kan annat än älska!

Funderar på om jag ska orka göra något, men inser sakta att det är onödigt. Ingen idé att göra något som det inte kommer bli något av... Allmänt negativ idag alltså. Gräver en grop istället och sätter mig och väntar på att någon ska falla ner i den, jag har tid...


Dagens visdomsord:
Untouchable
Weeping Willows
After every lonely day
Comes a long and lonely night
The shooting stars are satellites – it’s pitiful

I love you secretly
You’re beautiful, unreachable
It’s such a soulful waste of time
When I watch you I feel alive
I feel alive
I feel alive

You’re an angel, I’m on the ground
I keep following you around
My footsteps make a lonely sound – it’s pitiful

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: