Sine metu

2010-01-20
00:38:03

Det utlovade inlägget
Ja, vad ska man säga? Så mycket klokare blev jag verkligen inte, men ja, nej, jag vet inte. Gänget blir ju glad eftersom de får njuta av mitt underbara sällskap i helgen iallafall :) Inte ont som inte för något gott med sig var det va???

Efter en snabbanalys av mitt messande ikväll kom jag fram till att världen skulle vara en bättre plats om de flesta killar var som herren med den ständigt trasiga skotern! *you light my day* Där är det en som förstår mitt krypto! Där är det nästan så att jag inte alla gånger är helt säker på vad jag menar, men han fattar *me like* Hade diskussionen med honom ikväll om att jag är trött i huvudet för att jag har tänkt för mycket. Som jag skrev: "Får jag inte de svar jag behöver så bygger jag mina egna svar". Det gör mig trött i huvudet. Han vet mycket väl att ovetskap inte är något som klär mig speciellt bra och att jag vill ha full koll alltid! Till svar fick jag: "Jag vet, det jag gillar med dig". Sånt som lyfter min dag känner jag! Folk som fattar hur jag tänker och gillar det!!! Jag är inte speciellt svår att förstå om man bara tänker lite. Ett exempel som jag har dragit upp några gånger nu den senaste tiden: "Gå som katten kring het gröt. Men gröten är ju ganska kall nu". Betyder ju egentligen att det är dags att gå till nästa steg... del av cake så att säga!!! Hur enkelt som helst ju! Herregud, den var ju lätt *haha* Fast det handlar väl kanske om att lära sig min typ av meningsuppbyggnad antar jag. Vet man hur jag fungerar och känner mig, så lär man sig ganska snabbt att tyda och läsa mellan raderna. Sen är jag olika med olika människor också, är jag inte hundra på människan eller har något att förlora, så blir det kryptiskt, allt för att jag inte ska riskera ett rakt nej slängt i ansiktet. Är ju sjukt egentligen att man är rädd för ett nej. Då får man ju ett svar iallafall! Nej, börjar bli trött och less och allmänt grinig av att fundera. Ibland har till och med jag svårt att leva upp till mina egna filosofier :) Men beror på människan som sagt. Med Herrn var det inga som helst problem, jag visste ju vart jag hade honom redan innan, men nu... Vilken jäkla totaldimma! Snacka om att vara borta, jag har verkligen ingen som helst aning om någonting. Så därför vågar jag inte göra något heller. *skjut mig långsamt*

Neeeeeeeej, han dog!!! Sitter och kollar på en film med Takeshi Kitano (min nya/gamla favorit), Brother, men han dog :´( Sjukt bra film dock!

Om ni ser någon med en spade, ett täcke och en sten imorgon så är det bara jag som ska gå och gräva ner mig... fritt för tolkning...

Kommentarer:
#1: L

Låter som att du varken krävt eller fått ett definitivt besked.. ja gänget blir glatt;)

2010-01-20 @ 10:22:13
#2: Challe

Hur kräver man ett besked utan att använda ordet "kräver"? Något typ av svar fick jag dock, men jag vet inte riktigt om det hjälpte så värst mycket... Gav ju bara något nytt att fundera på haha

2010-01-20 @ 23:05:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: