Sine metu

2010-01-22
17:38:27

En pik
Till alla vars bloggar jag läser... Är det inte dags att ni börjar uppdatera lite bättre??? *stampar i marken* Jag som fick höra att jag uppdaterade lite halvtaskigt härom veckan, men skämmes!
Blir ju uttråkad...

Väntar på att Lina ska entra Sundsvall så jag kan få mat, sen blir det cash åt alla håll, både på duken och i fickan och i popcornen :)

Dragit mig igenom tre kassa filmer och ett ultralätt korsord och några såna dära suduku/soduku/sudoku (ja ni vet boxar med siffror hehe) idag, och städat garderoben *duktig ponke*. Saknar ändå massa kläder som jag trodde/drömde att jag ägde :)

Kommentarer:
#1: Johanna

Äju bra om du skriver vilka du pikar, hörru!

2010-01-23 @ 22:52:10
#2: Challe

Tycker du??? Tycker det verkar som att alla utom du fattar piken... Fast du är ju i och för sig släkt med mig så du får väl dispans antar jag...

2010-01-24 @ 16:20:46
#3: Johanna

Finns inget att uppdatera om, typ.. eller så orkar jag inte... Eller, har inte tid snarare.. är ju ute och springer hela tiden

2010-01-24 @ 20:35:04
#4: Challe

Ja, jag överlever nog... Eftersom du är så bra så finns det ju inget att skriva om då det gäller träningen heller. Du lyckas ju jämt med allt tråk ;)

2010-01-24 @ 20:37:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: