Sine metu

2010-01-20
23:29:31

Hemligheten...
...med att få många besökare är att ha en bra överskrift tydligen ;) Statistiken sköt i höjden bara för att jag skrev "det utlovade inlägget". Lite underhållande måste jag säga.

Men hemligheter finns det många av ;) Fick en glimt av den manliga hemligheten ikväll.... Alltså varför killar tänker och agerar som de gör. De är rädd tydligen, eller så är de gift med tre barn *haha* tror mer på det första i det här fallet dock. Fick en manlig synvinkel på mitt ältande och fick då veta att jag överanalyserar (typiskt kvinnlig drag), berätta något jag inte redan visste! Och det kanske är så att han är rädd/osäker/något liknande. Så jag fick rådet att köra på, det kommer tydligen lösa sig. Dock så var han på samma sida som mig då jag sa att jag föredrar ärlighet från första början! Gör ju allting såååå mycket lättare... Så är det ju faktiskt, vet man vart man har varandra så kommer ju resten naturligt *gammal och vis*. Ja, så kan det vara.

Försökte få tag på en klipptid imorgon eller på fredag också. Det gick käpp rätt åt skogen, fick tag på en på tisdag... Men det fungerar ju det också, i helgen ska jag väl ändå bara se på film tillsammans med min ulliga, gulliga gosedjurskanin :) Om inte Lina eller Hanna eller någon sån kommer med ett bättre förslag vill säga *hehe* Nästa vecka blir i och med det ändå mer uppbokad än vad den redan var, kuuuul... Är i och för sig bara måndag till torsdag som är fulltecknad, men ändå, det räcker gott och väl för mig.

När jag kom hem nu för en stund sedan så slog en rejäl vitlökslukt emot mig. Gjorde Ceasarsallad med kyckling och eget vitlöksbröd. Blev alltså mycket vitlök på brödet :) Precis som det ska vara. Inte visste jag då jag stod med brödet att jag skulle bli bortbjuden, så jag förvarnade att jag stank vitlök, tydligen så hade jag lyckats få bort lukten dock. Så grönt te tuggummit från V6 fungerar utmärkt mot vitlök!!!

Nu är det dags för något spel tror jag :)

Dagens visdomsord:

Inget är någonsin så jävligt
att det inte kan bli värre!

Kommentarer:
#1: Lingon

Linget att göra i helgen... HA HE HO! Problemet löst ;D

2010-01-21 @ 11:31:16
#2: Anonym

Inget att göra i helgen... HA HE HO! Problemet löst ;D

2010-01-21 @ 11:31:54
#3: Challe

Haha klockrent!!! Har lämnat ett avslöjande åt dig ;)

2010-01-21 @ 22:58:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: