Sine metu

2010-01-26
22:13:04

The true color
Har hänt mycket idag, fast ändå inte. Fått några uppmuntrande meddelanden från trevliga människor (jag är alltid på roliga saker, ifall ni glömt), jag har lullat runt på stan i 3½ timme (starkt jobbat!), fastnat på Carlings i typ en halvtimme (klockren personal!!!), köpt mig en bok, blivit rejält korthårig, guidat utsocknesbor, blivit utstirrad på en buss och gett mig själv huvudvärk. Dessutom har jag bokat tid för roliga saker imorgon, bara så där för att jag råkade ha lite tid över :) Har dock funderat på det i flera månader men inte gjort slag i saken förrän nu, smärta är ju inte min grej... Haft en ganska givande dag idag om än lite tråkig till och från. Missat två bussar har jag gjort också! Som ledde till att jag köpte mig en ametist och en plingplong antistressare :) Dessutom med mycket hjälp av den trevlige unge mannen på Carlings så har jag köpt två tröjor som kommer bli så snygga på mig med min bh, den ena av tröjorna får mig dessutom att se ganska smal och vältränad ut ;) *beundrar min spegelbild* Fast det är nog bara i mitt huvud jag ser ut så, men det är ju allt som räknas *hehe* Carlingsmannen lyckades nästan få mig att köpa ett par underbart snygga byxor också, han hade dock sålt alla 31:or till en pizzabagare :( Så det blev inga 49 krs byxor :'( *gråter floder*

Var på träningen igår, fast bara som åskådare. Jag kom fram till att allting ser jättelätt ut då andra gör det, men sen då man börjar fundera på hur man själv skulle göra är det inte alls lika lätt längre. Insåg också att det är väldigt lätt att upptäcka andras fel och brister då man sitter på sidan, men att sen visa hur man ska göra är inte lika lätt. Jag tror dock att jag kommer bli värsta bra genom att titta på. Skulle vara ett endagsläger i Gävle om ett tag, funderar på att följa med ner och titta på. Var ju trevligt där ;)

Imorgon ska jag upp med tuppen, 07.30 har jag körlektion *jippi* Den är slut 09.40 och sen ska jag vara klockan 10.00 i Kvissle på Vårdcentralen, kommer detta att gå???? Blir liksom som en dokusåpa fast i verkligheten :) Sen ska jag in till stan igen efter det, fast det är inte förrän klockan 12.00, vilket betyder att jag hinner in på ICA för att skicka tillbaka mitt modem och posta mitt korsord *jag ska vinna en tröja!!!* Vad ska mer göras imorgon.... hm... börja knapra järntabletter... duscha bort den sista färgen hoppas jag *rödtott* och sova!!!
Har gått och blivit en rödtott eftersom den lila färgen inte fanns :( Jag sa till hon som klippte mig att jag inte är direkt rädd för färg så jag tog den illröda istället. Heter till och med "Vibrate reds" det säger väl allt :D Men den är snygg! Speciellt på mig *hehe* Fast inte så röd som jag trodde... vilket kanske är en bra sak...

Åh, ser fram emot imorgon!!! Äntligen blir jag mig själv igen! först klipper jag ner håret till 2 cm på det kortaste stället, färgar det tokrött och så lite smärta på det :) *muy bien!!* Charlott är back in business!

Dagens visdomsord:

I det smutsiga och grå
lyser skönheten ändå




Kommentarer:
#1: wolf

7.30 är ju sovmorgon för tusan!;)

2010-01-27 @ 15:07:14
#2: Challe

Bra att du tycker det, i min värld börjar dock inte morgonen före klockan 09.00 Så det var med andra ord natt när jag körde. Vilket märktes på både mig och Fredrik :)

2010-01-27 @ 21:59:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: