Sine metu

2010-01-30
13:35:34

Vaffö gö de på dette vise?
Är det en eller flera som sitter på molnen och bestämmer? Tänkte att "de" kan ju vara fel att skriva om det bara är en person... Dagens djupa tanke...

Håller på att ventilera mig lite över en stackars kompis, han får ta all skit just nu stackarn... Hoppas han överlever ;) Eller förresten kanske inte ändå, de är väl samma skrot och korn hela högen så *hehe* Nej jag ska nog ta och skaffa mig en katt istället, eller två, eller tre, eller fyra, eller fem.... Har ett sånt där roligt humör idag alà sur/förbannad/purken/frustrerad/arg/less/bitter/allmänt aggressiv/villig att slåss. Nån som känner sig manad att agera slagpåse??? Jag ska nog ta och fundera över om jag inte ska lyssna på Hanna ändå, men samtidigt är det något som inte riktigt vill ge sig. Frustrerande till max... Blir nog bättre om jag skjuter honom tror jag ;) Det är aldrig fel att skjuta någon, som tjejer som shoppar sig lyckliga, jag skjuter/sparkar på folk istället *hehe*

Ja crashade ju Hannas klassfest igår iallafall, alltid kan man ju lyckas med något. Eller hur det nu var. Lina bangade rätt tidigt så hon missade 90-tals popen på Memento... Stackarn, jag lider inte med henne, däremot lider jag med mig själv som blev tvingad att lyssna på den. Ska nog bli munk och flytta till ett högt berg i Nepal, med mig tar jag mina 27 katter och ett radband. Sen är lyckan fullständig :) *Anar en viss sarkasm* Men det är ju trevligt att träffa nya människor. Sen att bli stående tvärs över en väg i 15 min är väl kanske mindre trevligt klockan halv fyra en fredagnatt i -17 grader. Klarade 24 timmarsen så när som på en timme. Släckte lampan 04.19 imorse. Skulle kanske läst en bok så jag hållit mig vaken till 05.15 bara för att.... Men hade ingen vidare lust måste jag säga... *aggressiviteten lyser röd och skön* Skulle ha spetsat en påle istället *haha*

Vaknade imorse av ett meddelande från Annkan. Hon trodde tydligen att jag var full igår då jag skrev att vi skulle på Ebba Gold efter Thåström... Men så var det ju inte, det var Gold inte Grön... Tyvärr. Bara för att jag svarade på meddelandet så upptäckte katten att jag var vaken, så vad gör skrället? Lägger sig på låren på mig, 4,5 kg födelat lite ostrategiskt på mina lår en lördagsmorgon... Fick jag en anledning att inte kliva upp iallafall :) Det är ju så, en sann kattvän hugger hellre av sig sin arm än väcker katten som sover på den. Jag är inget undantag... Kattens dag är ju trots allt den 28-29 November, vad säger det liksom??!!!! Katten framför allt! Funderade på vad kattskrället gjorde i min säng imorse dock, hon brukar inte ligga där på nätterna eftersom jag tar för mycket plats ;) Sen kom jag på det!!! Hon har umgåtts för mycket med mig så hon är ju precis som jag, flyr då det kommer barn. Eftersom Linus var här så flydde hon ju självklart till mitt rum *where else?*

Var ju fredag igår förresten! Så då kom ju Land, min favorit. Satt imorse och läste kontaktannonserna. Hittade en som lät så bra, så bra ända till slutet :( Han var händig och snäll, tyckte om djur och mc. Var rökfri, men (finns alltid ett men) han var skåning och tolk ingick inte :'( Annars så lät han ju väldigt bra!
Men så hittade jag en annan den var så skön! Så här gick den:
Du gillar jazz och gratäng. Jag har gott om plats i min säng. 26 år, fint skägg. Du kan ha häst som säga gnägg. Jag har fin skogsmaskin, där sitter vi i framtin.
Var den inte klockren så säg! Nästan så man vill lägga in en stöt ;)
Annonsen efter var dock inte lika klockren. Var en skild och kristen man som sökte en kvinna. Han var allergisk, tyckte om barn, men ville inte ha egna. Han hade inget jobb och bodde inte på landet, men ville gärna göra. *haha* Han är ju ärlig iallafall, en väldigt fördel måste jag säga! Lite gammal för mig dock *hehe*

Dagens visdomsord direkt från sarkasmen och aggressivitetens vagga:

Shit happens when you party naked

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: