Sine metu

2010-07-02
16:47:07

Sjokolade-boller
Så inleder jag min helg... Äter en väldigt sen lunch (16.41) i form av chokladbullar och chokladmjölk :) Man vet att man börjar bli norsk när man känner ett sug efter chokladmjölk och boller... *hahaha*

Den här helgen kommer inte många knop göras. Eller jag vägrar att många knop ska göras. Orkar inte göra någonting. Ska försöka bli frisk, alltså bli av med höftontet och febern/kallsvettningarna... Sova ska jag göra! Hela helgen ska jag sova tror jag, sängen lockar något så grymt. Så i med lite fler boller och sen somna i soffan i någon timme tills kjærsten kommer hem. Då blir det till att slå på stort och woka (hör och häpna!) Sen somna i sängen framför någon film :)

Har lyckats flörta till mig en soffa också :D En sån som brorsan har, får en sprojlans ny för några tusenlappar billigare bara för att jag jobbar på Bohus *weehee* Så får jag hemleverans också, av mig själv... På tiden att jag utnyttjar firmabilarna lite jag också... Men då slipper vi lusekoftssoffan och vi får en riktig soffa att choklada ner :) Kan vi bjuda hit massa folk också, eftersom det är en bäddsoffa. Ett rent helvete att bära, men ack så skön att sitta i! Men det blir inte förrän chefen har haft sin ferie och jag kanske ska säga något till Mats också *dododdodo*

Dagens visdomsord:

Ropa inte hej förrän grisen är över ån

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: