Sine metu

2010-07-30
08:09:13

The back from Hell
Min rygg kommer snart slå ihjäl mig innifrån tror jag. Allt pga den där jäkla PK och hans städmani... Jobbade sent igår och fick den stora äran att flytta om alla madrasser så de låg i storleksordning och rätt sort... Alltså alla dream tillsammans och alla Friends tillsammans osv... Började med att riva ner alla och sen sortera dem och sen lägga upp dem igen... 180 madrasserna väger som ett smärre kylskåp när man ska ha upp dem från golvet, två meter upp över huvudet för att sedan slänga runt den så de kommer in mellan taket och hyllan *me want to kill you*
Fick upp de där madrasserna på en timme ungefär och sen var jag helt veck. Satte mig i soffan och spelade Jewel och tyckte synd om mig själv resten av de 40 min som var kvar :)
Sen for jag hem och åt fläskpannkaka och drack mig sjuk på chokladmjölk :D

Snart är det helg! Är så fruktansvärt trött den här veckan att jag bara vill lägga mig ner och dö i ett hörn, somnade i soffan på jobbet och vaknade av att det rann dregel i mungipan *sexigt Charlott, sexigt* Tror dock inte att någon hann se mig eftersom jag satt mellan massa madrasser :)

Nästa veckan blir det provkörning av massa skojiga bilar! Sen hoppas jag på att vi lyckas hitta en innan det är dags att dra till Sundsvall också, vill inte behöva åka Yarisen dit igen... Min rygg, min rygg, min rygg...

Jobbet och småpojkarna väntar på mig!

Dagens visdomord:

Hva som er best, er ofte relativt

Två var utlovade så här kommer den andre:

Før å styre andre, bør en ha kontroll på seg selv

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: