Sine metu

2010-06-23
08:05:13

fredag?
Fredag på en onsdag har jag idag. Sista jobbdagen för den här veckan, så då blir det ju som en fredag. Innebär alltså att vi ska någonstans, varför skulle vi annars inte jobba??? Blir en sån där intensivhelg igen *suck* Rödmyra inatt, lämna in bilen imorgon bitti, Sundsvall tills på fredag, Rödmyra igen, Sundsvall på lördag kanske, tillbaka till Rödmyra och så hem till Tjøme på söndag morgon/förmiddag. Vad sägs om att åka lite bil? *weehee* För det gör man ju liksom aldrig annars... Fast jag är ju lite bortskämd som snittar på 20 mil om dagen bara, är ju ingenting! Men liks förbannat hinner jag både till Stokke, Horten och alla andra j*vla ställen...

Får väl se hur det blir, om det blir något, av den här helgen. Jag ska köpa ett par skor imorgon iallafall, that's it! Sen ger jag inte ett dritt för resten av helgen, den får någon annan styra över. Jag åker bara dit jag blir tillsagd att åka. Känner inte riktigt att jag orkar bry mig. Skulle mycket hellre stanna här och bara ta det lungt, men så kul ska vi ju inte ha det *morr*

Kanske ska snabbränna en skiva som jag kan sitta och terrorisera älsklingen med hela vägen. Bara för att jag kan... Men vem orkar göra det? Det blir p3... först norska, sen svenska... Sen stänger vi av skiten och lyssnar till vägljudet eller något annat spännande ljud.

Funderar lite på lördagen. Smygsvensken ska typ cykla då (suprise!!!) *haha* Hela långa dagen, så vad ska jag göra då? Åka till Sundsvall kanske... Så gänget, vad händer på lördag? Förutom att ni kanske ligger lite bakis, eller nåt i den stilen... Jag tänkte äta pannkaka på midsommarafton och då passar det ju inte riktigt med alkoholhaltiga drycker, så jag dricker mjölk *ler med en tydlig sarkasm*

Äh får väl se om vi tar oss över gränsen med allt det vita pulvret först....

Dagens visdomord:

Life isn't all HeHe HoHo

Kommentarer:
#1: H

Jag är i Göteborg på lördag, kanske lite långt att åka från rödmyra ;P

Glá midsommar på er!

2010-06-25 @ 09:27:40
#2: Challe

Ja det gjorde ju inte så mycket för jag hamnade i järvsöbacken hela dagen. Sen blev det kalas :) träffade iallafall hasse och marianne, så det var ju som att träffa dig haha. Hoppas du hade skoj!

2010-06-27 @ 13:45:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: