Sine metu

2010-03-19
19:41:29

Fredagen före Fredagen!
tick, tack, tick, tack. Ska skaffa mig en snabbare klocka... Nästa vecka kommer bli den långsammaste veckan i världshistorien tror jag. Har försökt att boka in så mycket som möjligt för att tiden ska gå fort, men den gör ju aldrig det ändå :(

Somnade på teorin idag då vi satt och såg på en film och truckar, det var såååå tråkigt och jag var såååå trött. Kaffemaskinen fungerade inte så jag drack choklad istället. Pajade ju mina rutiner totalt så därför somnade jag sött och drömde ännu sötare. Vaknade med det typiska leendet och sen var den dagen förstörd *Ler lika stort som den ondskefulla katten i den onda varianten av Alice i Underlandet*
Vi har lyckats fått kaffemaskinen att vilja gå i pension, den har blivit helt utbränd av att ha oss hos sig :) Idag la den av totalt. När Janne kom imorse så fungerade bara choklad och hetvatten på den. Han lagade den med en bläckpenna *duktig Janne* Det höll i två koppar, sen pajade det igen. Så när vi kom upp vid tio så stod en och höll i filtret, den andre tryckte på kaffeknappen och den tredje höll i koppen *teamwork* Tack och lov kom det två killar och lagade den efter en stund :)

Var och spenderade alldeles, alldeles för mycket pengar idag. Fast på bra saker.... Fick tag på ett par jeans som satt riktigt bra om jag får säga det själv, men det är stretch, en klar nackdel... Fast det är väl bara att vänja sig antar jag *morr*  Köpte ryggsäcken som jag spanat på och så allt det andra som jag skulle köpa, fast inte skulle köpa.... Hopplösa mig!

Haha vilket pucko jag är! Jag sitter och kan inte förstå varför ljudet hoppar mellan hörlurarna, så visar det sig att den där grejen som man sticker in i uttaget (vad heter den nu igen? börjar på M ;)) nästan har ramlat ur... *smarta jag!*

Jag kom på värsta grejen idag! Jag behöver inte köpa någon bil, jag tar trucken hem!!! :D Man får köra trucken på vägen om man har en LGF-skylt och körtillstånd av arbetsledningen. Hur bra som helst! Försökte vända på det så jag kunde köra den på cykelvägen, men det gick inte. Frågade varför, eftersom mopparna kör ju där och de går i 30 km/h.... "Hur skulle det bli om man kom med en epa på cykelvägen?" Fick jag till svar... konstigt svarade jag och fortsatte fundera. Tror jag skrämde livet ur han som höll i lektionen, han satt bara och gapade och såg livrädd ut. Jag tyckte dock bara att jag var smart. De andra mobbade mig mest bara som vanligt ;) *så snälla så* Tur jag är likadan :) Är känd som "Den Onda" *haha*

Tick, tack, tick, tack...

Dagens visdomsord:

Jag har en förlorad själ

Ett trasigt hjärta

Ett aldrig återfunnet förnuft

Och alldeles för många önskningar



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: