Sine metu

2010-03-21
20:17:54

Helt fast
Jag är helt fast i två saker just nu.... min nya religion och en låt....

http://www.youtube.com/watch?v=BLmTJpnqxj4

Dagens inlägg tillägnas min alldeles egna Gud.

Tack för att du dök upp i mitt liv. Tack för sättet som du dök upp på och för att du inte gav upp. Jag lyckas sällan med någonting, men att få dig har jag lyckats med och det får mig att le även en dag då allting annat känns fel. Du har sopat bort allting som tidigare har funnits i mitt huvud och jag ger dig allt utrymme du vill ha där. Du får röra dig precis så fritt som du vill och jag lovar att inte störa dig.
Du är det sista jag tänker på då jag sluter mina ögon på kvällen och det första som dyker upp på morgonen innan jag hinner förstå att det är morgon.
Det finns så mycket jag vill säga men som jag inte har hittat orden för, men jag ska leta. Tills den dag jag hittar dem förklarar jag dem genom en nöjd suck och ett stort leende.
Varje låt på radion påminner mig om dig och överallt jag går ser jag dig, hör dig och känner din lukt. Minnet av dig dröjer sig kvar i mig och jag kan inte få nog av mina drömmar om dig. Varje natt fyller du mitt huvud av ditt underbara väsen och jag fylls av ett lugn. Jag vaknar varje morgon med ett stort leende på mina läppar, trots den tidiga timmen och tröttheten. Allt tungt i livet glöms bort så fort du dyker upp i mina tankar och jag svävar på rosa små moln.
Du får mig att skratta och le oavsett vilket humör jag är på och varje nya dag är ett steg närmare dig. Det som får mig att gå runt är tanken på nån dag...
Tack för allt du gjort och inte gjort än
@---}----


Dagens visdomsord:

I’m not as novel as I look.

I can taste and sense the sweetness you give.

I took a bite and now I’m hooked.

Now I know I wanna live.

Brighter Day

Weeping Willows


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: