Sine metu

2010-03-09
20:18:46

Redan tagen
Dagens rubrik var redan tagen, av igår... Känner precis samma som igår i huvudet, fast lite värre. Insåg just att jag gått in i väggen (tur den var gjort av plywood *tihi*). Helt körd i huvudet efter dagen. Har varit sjukt omtumlande måste jag nog erkänna. Såg filmen "Att döda ett barn", eftersom vi höll på med bromssträckor och all den skiten. Fick panik och försökte tänka på något annat. Började fungera som en människa igen efter lunchen, då det var körlektion istället. Gick ju som en j*kla klocka på helium! Så perfekt körning! Allting stämde och jag körde helt utan några som helst problem och sjukt ekonomiskt dessutom *klappar mig själv på axeln* Börjar äntligen få ordning på den där Volvolådan! (försökte stava äntligen på följande sätt: änkligen, enkligen, äkligten) Kanske dags för den där efterlängtade semestern snart... Börjar ju bli seriöst dum... Fast jag är inte ensam, Janne körde mot ultrarött imorse i korsningen E4/köpmangatan *haha* Jag sa: "Öööööhn det är rött", när han hade tagit sig igenom den :) Vi är så bra! Satt och bråkade med William då vi höll på med övningsuppgifterna på bromssträcka och Janne frågade hur länge vi varit gifta *haha* Jag svarade: "men han har ju fel!" (lätt frustrerad och utan att fatta vad han menade) Det var en sån dag idag... Men jag bjuder på det! Inte ofta jag är så pucko ;) Tomas (tror jag han heter) kom på att jag är näst äldst också, kände jag mig stolt, fast otroligt gammal helt plötsligt. På ett positivt sätt dock. Gammal och vis som ett avlegat kylskåp ungefär :)

Höll på att börja grina på träningen igår. Jag var så slut i huvudet och så kom jag dit och skulle försöka göra plats för mer lärdom. Tog stopp efter ett tag. Allting gick så bra, sen säger Christer: "Du ska röra på hälen, inte på trampdynan". Jag provar några gånger och inser att jag inte klarar det, då känner jag hur hopplösheten grep tag i mig och jag var så nära att sätta mig på golvet och börja gråta. Ställde mig istället bara rakt upp och ner och såg allmänt hopplös ut. Förstår inte hur man klarade sig igenom skolan egentligen! Då var man ju inte ett dugg trött när man kom hem, men nu. Är ju helt körd i huvudet, fattar inte det simplaste skämtet. Puckoklubben here I come! Men jag jobbar på mina prioriteringar och tycker jag lyckas riktigt bra *hehe* Om det är rätt prioriteringsordning är en annan sak, men jag är nöjd och glad och dricker min choklad :)

Hann gå på stan ett tag idag iallafall och hittade det jag sökte tror jag :) *ler stort som den ondskefulla katten i den onda varianten av Alice i Underlandet* Så jag är nöjd med en sak iallafall, behöver jag inte fundera på det något mer :) Får skriva mig en lista och checka av för varje dag *haha*

Måste gå och köpa mig en ny datamus också, nu är den verkligen snart kanondöd... När ska man hinna med det???

Provet för YKB:n är bokat också! 24 mars... då är det tänkt att jag ska kunna det (tjena hoppsan). Jag går väl dit och gör det jag ska så får vi väl se hur det går, följer det kurvan så kommer jag gå därifrån med 2 från godkänt dock :( Men jag orkar inte göra om det så jag måste klara det...

Dagens visdomsord:

Blinka när du kör ur rondellen Idiot!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: