Sine metu

2010-03-17
20:39:15

Tidigt morgon
Jag vaknade 06.45 av alarmet som sakta stegrade sig. Kände hur jag kramade kudden hårt och log. Fortsatte att blunda för att få behålla det sista av min dröm. Vände mig ett halvt varv och famlade efter telefonen. Stängde av alarmet och suckade förnöjt innan jag vände mig tillbaka mot kudden. Kramade den hårt en sista gång samtidigt som jag kände hur min dröm sakta tynade bort. Jag slog upp mina gröna ögon och möttes av solen som sken ned på mig genom en glipa i gardinen. Jag låg kvar en stund och njöt. Log mitt största leende och satte mig sedan upp. Redo att påbörja ännu en underbar dag.
Tack

Måste köpa ett nytt batteri till min telefon, det finns ingen batteritid kvar på det, jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Jag har ett i-lands problem som går att lösa... *var är du?*

The Verve - Lucky Man
i mina hörlurar...

Dagens visdomsord:

Kärlek är att betrakta samma berg
ur olika vinklar
Valkyriorna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: