Sine metu

2010-05-13
12:12:20

Helt allene
Nu får det se till att bli söndag, för nu är jag less. Det har gått fem timmar och jag är redan uttråkad och ensam och bortglömd *snyft, snyft*. Jag ville ju också följa med!!! Men nej Charlott ska jobba! Tur som det är så jobbar jag till sju iallafall, så då kommer jag ju hem sent och kan i princip gå och lägga mig direkt jag kommer hem. Då är det bara lördag kvar sen. Fast sova... Kommer väl gå så där bra. Kunde inte somna om imorse utan låg och såg på barnprogram ett tag sen övergick jag till att se på en kass film. Kom på mig själv med att bara sitta och lyssna på barnprogrammet, eftersom jag höll på med datorn. Det värsta var att jag förstod vad de sa. Är ju inte alls bra!
Satt och pratade med en kompis också och försökte komma på vad pojkvän, sambo, något i den stilen heter på engelska, allt jag fick upp i huvudet var kjaerste... Gick ju inge bra ju!

Jag tycker att jag har fått min tid borta från min smygnorsk nu, men icke sa nicke. Nu ska här härdas. Får två veckor tillsammans, sen ska han ut och ränna igen *haha* Lämnar mig helt ensam instängd på en ö :( Fick dock förslaget av syrran att köra lite backeintervall... I vilken backe frågade jag, är ju dritplatt här ju! Men så kom jag på bron mellan Tjøme och Nøtterøy! Den är ju brant!!! Kan man springa uppför och så vila på vägen ner på andra sidan. Så springer man uppför den sidan och så håller man på så. Behöver man ju inte ens springa samma väg om och om igen. Man får ju liksom två backar istället för en! Bra utsikt också!! Men jag väntar på att det ska börja regna, för det kommer det göra! Så jag tänker inte gå utanför dörren idag. Jag går ut imorgon då jag åker till jobbet, kommer hem och lägger mig i soffan och så får vi se på lördag. Då kanske jag går till Verdens ende om det är fint väder, annars stannar jag inne och kolla på massa film :) Ska beklaga mig för grabbarna imorgon om att jag är gräsänka hela långa helgen *hehe* Och få namnet på filmerna av Marius också... Så har jag något mer att göra :) Just nu sitter jag bara och pratar med basilikan....

Kom på en grej häromdagen... Det är svårt att lösa en norskt kryss, för svaren blir ju inte alls samma sak som på svenska. Jag gav upp och löste sodukun istället :)

Nu ska jag nog dricka upp all sprit och komma vrålbakis till jobbet imorgon och skratta åt alla när jag inte kan köra för jag är för full fortfarande *hahahahaha* Nykteristen är full!!

Dagens visdomsord:

"Hello, this is reality,
here to fuck up your day!!"
Kodjo, Morgonpasset

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: