Sine metu

2010-05-28
17:23:22

Ska de va på dette vise?
Hur tänkte de nu egentligen? Det går ju inte vidare bra att betala räkningar då det står "Web Server Error"... Jaja jag är lite ute i senaste laget med räkningarna, men vaddå, jag var trött och orkade inte göra det tidigare. De går ju trots allt ingenstans tyvärr :(
Får väl vänta på att det ska börja fungera, kan ju sova en stund medan jag väntar, eller duscha vilket skulle behövas mer märker jag. Alldeles svart. Man vet att veckan är slut när man inte längre blir ren av att tvätta sig. Då behöver man en helg för att hinna gnugga bort skiten. Sen blir det måndag igen och så påbörjar man ett nytt smutslager...

Är alldeles trött och less och slut i kroppen idag känner jag. Hade tänkt att träna, men tror jag hoppar det. Har ingen motivation och så blåser det helt galet mycket. Kommer ju inte ta mig framåt. Märkte det med lastbilen idag. Den gungade galet mycket över åkrarna mot Stokke, mycket spännande.
Skjutsade runt Thomas idag för första gången. Det var skoj! Vi hade det riktigt kul och fick jobbet gjort riktigt effektivt. Jag frågade Erling om jag fick välja vem som ska sitta på sidan... Väljer helt klart Thomas!!! Vi hade det så trevligt på vår långtur till Sandefjord och Horten och så till Stokke en sväng. Kommer riktigt bra överens med honom, samma knäppa humor som mig. Så trots att han har svårt för svenskan och jag för norskan så har vi kul iallafall *haha*
Fick veta anledningen till varför de satte honom som siste person att åka med mig. Det är han som lägger avgörandet om jag får stanna eller inte och som han uttryckte det idag: "Jag har inget negativt att säga om dig, trots att du är tjej. Men du är flinkare än de guttar vi haft tidigare". Jag tar det som en komplimang :D

Dagens visdomsord:

Störst går först!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: