Sine metu

2010-05-10
17:53:22

Slickade skyltar
Nu är det måndag. Tokigt värre. Helgen bara flög förbi, swosch sa det så var det måndag :( Fast i och för sig, det var ju ganska skoj det med *hihi* Jag tittade på nakna tjejer på toaletten, kontaterade att de behöver hjälp om de anser att de där tjejerna var nakna (hade ju massa kläder på sig). Jag föreslog att jag skulle hjälpa dem med lite riktiga bilder istället ;)
Kommer om sisådär två dagar bli klassad som "den galne svenskan", insåg att lastbilen behöver kärlek. Han var ju lite småpurken att starta emellanåt, så han behöver någon som älskar honom. Det gick mycket bättre då jag klappade på honom och sa hur duktig han var. Fick inte alls massa konstiga blickar, nej nej inte jag inte ;) Tog mig överallt iallafall, utan större problem, slickade bara lite backspeglar här och nån vägskylt är, ett staket där och en massa häckar. Var ju en spännande första dag, tror de medveten skickade mig på den rundan för att "kolla" mig... Var ju inte direkt största gatan i stan eller roligaste.. Hoppas inte grannarna gillar sina häckar alltför mycket *mohaha* Blev lite mobbad när jag kom tillbaka för att jag slickat väjningspliktsskylten, jag svarade "men jag slickade den ju bara!". Killen på lagret hade tydligen lyckats krossa hela dörren till lagret... *way to go* Hur lyckas man med det? Måste ju ha varit full eller nåt *hehe* Jag är ju en totalt excellent chaufför så jag skulle ju minsann aaaaaaaaldrig lyckas med något sådant ;) Fick provköra bilen innan också (var det för att se om de vågade skicka ut mig i trafiken?). Jag lyckades inget vidare... Är ju en Mercedes ju! Sån har jag aldrig kört förut, så är den bara sexväxlad, toksvag och kan närmast liknas vid en lite, hm... Volvo *mohahahahahaha* Men vi ska nog komma överens, efter att jag slutar leta efter spliten kanske...

Tror jag klarade testet... Jag lyckades ju bära det som skulle bäras och köra dit jag skulle köra, även om det blev några svängar och sånt för att gps:en visade fel!!! Jag skulle ju inte till ICA heller, jag skulle till Storgaten!!!
Återstå att se imorgon om jag blir insläppt på bygget ;)

Dagens visdomsord:

Man lär sig av sina misstag

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: