Sine metu

2010-10-22
21:50:44

Utsliten
Sitter här i mörkret och äter glass direkt ur förpackningen och väntar på att filmen ska börja. Eller mörkret och mörkret, riktigt mörkt är det faktiskt inte. men ensam är jag iallafall... Tills imorgon någon gång när de har nyktrat till för att kunna åka hem antar jag :) Tyttebæret är i Oslo och tittar på nya sätt att kröka rör på... Så därför äter jag upp hans glass :D

Har haft en sån där "döda mig nu innan jag vaknar upp" vecka... Jobbat galet mycket övertid, drivit Jakob till vansinne (på ett bra sätt tydligen) och blivit påkörd. Fast det har ju faktiskt hållit på i några veckor nu. Massa övertid, för att inte tala om den 100%iga som jag fick förra måndagen eftersom det var Damerna aften... Jobba till 23.30 bara för att 300 kärringar vill lyssna på något pucko som tror han vet att vitt inte är vitt. Eller vad han nu pratade om... Jag pluggade in några hörlurar medan de var mörkt :)

Har kommit på att Bohus är mitt andra hjem... Sa det då jag kom hem en dag och fick till svar: "Bara ta dit en säng då så kan du ju sova där..." Behövs ju inte! Finns ju hur många sängar som helst på lagret!!! :D *ler inte alls ett dugg sarkastiskt*

Ja påkörd blev jag idag, av en idiot som inte fattade att man inte kan blåsa förbi en lastbil i femtio knyck på en väg där bara lastbilen får plats... Jag såg honom komma, han stannade inte vid mötesplatsen, jag tänkte "pucko", körde så nära kanten jag kunde (krondike på båda sidor), han tog sig förbi halva bilen, sen smällde hans backspegel in i min sidolykta... Stannade han? Nej så klart inte! Jäkla Peaugot pucko!! Jag skakade på huvudet och åkte vidare. Med mig hände det ju inget så, förutom att sidolyktan gungade till lite (sitter fast i en gummigrej).

Hade stora förhoppningar för dagen, men det gick åt skogen. För butiken jag skulle till hade inte öppet, så jag åkte i en timme tur och retur för att under 4 minuter stanna till och inse att det var dödfött, så jag åkte hem igen och köpte lite chips...

Nej se lite film och sen hoppa i säng och försöka sova, i den stora tomma sängen... *snyft, snyft*

Dagens visdomsord:

Hello I am reality
here to fuck up your day!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: