Sine metu

2009-11-25
14:52:20

Förvirrad
Jag höll på att skriva ett inlägg inatt (eftersom jag ändå inte kunde sova), men de höll på att uppdatera allting så det gick inte att publicera. Vilket jag inte fattade utan försökte om och om igen *hedersmedlem i Puckoklubben*
Så då började jag fundera i stället och det är aldrig bra. Skrev ett inlägg som visade sig bli längre än en bortskämd snorunges julklappslista. Jag börjar om på nytt istället.
Behöver hjälp av er träningsnarkomaner med övningar för triceps, biceps och nedre magmusklerna eller djupa magmusklerna eller vad i *pip* de heter. Och allting ska gå att utöva utan hantlar eller vikter eftersom jag inte längre äger några. Eftersom jag är som jag är så tar ju inte allting som det ska heller så tänk på det. Triceps tex. fungerar inte att göra som alla andra gör för mina armbågar är för överrörliga och all vikt läggs över på underarmen. Me so good! Så kom igen, hjälp ett pucko!

 

Dagens visdomsord:

Förändra sig kan ingen - men bättra sig kan alla.


Kommentarer:
#1: Mats

Du har gjort de igen! Men de är inte på samma vis som dom andra gångerna. I denna blogg upplever jag att du lämnar läsaren mer förvirrad efter att man har tagit sig igenom texten.



Gillar dina texter Hälsar Lingon



P.S. Jag gillar texterna som är längre, de känns mer matigt då.

2009-11-25 @ 21:03:40
#2: Challe

haha min livsuppgift ÄR att göra alla som kommer i min väg mer förrvirrad än mig själv! På så sätt behöver jag inte känna mig så ensam :)

2009-11-26 @ 09:46:59
#3: L

vad sägs om ett pt-pass på fredag? Pt som man nästan är...;)

2009-11-26 @ 10:01:58
#4: Challe

Hm, jag är fullbokad på fredag... Ska klippa mig klockan 09.00, därefter lovade jag mamma att gå på stan ett tag. Sen är det tänkt att du, jag och Hanna ska gå på stan på eftermiddagen och hitta en inflyttningspresent till Anna... Men vi kanske kan få in något, skulle behöva nån träning på fredag...

2009-11-26 @ 10:04:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: