Sine metu

2010-08-19
11:33:29

Funderar
På både det ena och det andra funderar jag på idag. Bland annat så snurrar ju truckfrågorna i huvudet. Framførallt på huruvida jag klarar det eller inte, men bør inte bli något problem (ops norska instællningar). Är väl bara huruvida vilken truck typ det är som kan bli problem... Men pluggar på det lite så fixar jag det också. Känner mig inte vidare orolig.
Ryggen däremot är ju inte alls på min sida, har fortfarande ont i muskeln, inte alls bra... Men har ju några dagar kvar att vila på, hoppas att det ger sig. Ska köra bil idag för första gången på en vecka, då märks det!

Annat som rör sig i huvudet... Har fått upkörning för E, men hur ska jag överleva en hel vecka i Sverige utan Beste venn? Sitta i en lastbil och inte få höra Sexoteket, eller Ulukkehjulet, eller bara Beste Venn överhuvudtaget! Känns lite konstigt, har ju blivit van nu... Får se hur det går, ingen norska på en hel vecka, kommer inte förstå något alls. Som Mats kom fram till igår: Vi börjar bli norskar, handlar till och med småsaker här, såsom nya sadlar till glasögonen, foton (behövde en passbild) och andra småsaker...

Just nu sitter jag och kollar vilka utested det finns här... Kanske blir en tur i helgen till något ställe, vem vet... Känns faktiskt lite lockande, bara för att komma ut lite och titta på folket och för att man måste ju kolla nattlivet! Så enkelt är det... Speciellt med tanke på allt jag hör på jobbet, man vill ju se om det stämmer... Funderar på att skicka ett meddelande till Thomas och fråga var man ska vara, det skulle nog bli uppskattat! *haha* Skulle ju få en privattur runt hela Tønsberg och så mycket sprit jag vill *så sött* Allt för att få nykteristen att dricka...

Bokat klipptid också! Och färgning, nu ska det bli ordning en gång för alla!!! Det blir bra, tog Elin bara för säkerhetsskull, så jag vet att jag får det jag vill ha...

Hade hoppats på att få dra igång med träningen igen den här veckan, men det verkar ju regna bort. Bara regn och regn och åter regn :( Så jag dricker väl mitt te istället antar jag....

Dagens visdomsord:

Kärlek är vänskap som fattat eld.
Den är tyst förståelse, ömsesidiga förtroenden,
att dela och förlåta.
Den är lojalitet i medgång och motgång.
Den nöjer sig med det som inte är perfekt
och tillåter mänsklig svaghet.
Ann Landers

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: