Sine metu

2010-02-15
15:34:07

Obalans i ekosystemet
Varför ska det vara så att när jag är sjuk då ska det vara kanon väder, när jag sedan blir frisk då blir det antingen 20 grader kallt eller snöstorm. Eller varför inte båda på en gång *morr*. Tittade ut genom fönstret idag då jag satt och såg på tv. Strålande sol och 2 grader kallt. Jag vill till Södra!!!! Men icke sa nicke, nu ska vi vara sjuk. Eller sjuk vet jag inte heller om jag skulle kalla det. Bara en envis förkylning som inte fattat att den har gått över än *dumt*. Förra veckan hade jag ont i halsen och kunde knappt prata, nu har jag "ont" i halsen men nyser som en galning och snörvlar (såklart). Blir less, hade sett fram emot massa timmar i skidspåret förra veckan och den här veckan. Vågar dock inte ge mig ut än. Då får man väl en snedtändning och så blir man vrålsjuk igen *dubbelmorr*.

Jag tycker det är trevligt då man kommer på sig själv med att man är lite dum. Försöker ju bygga upp en snygg fasad att jag är jättesmart, går inte så bra dock. Kom på mig själv alldeles nyss med att konstatera att jag nog inte var så smart trots allt. Men jag tröstar mig med att det är ju underhållande att vara lite smygpucko, kan man liksom gå och skratta åt sig själv *haha*. Problemet är bara att jag är ju förvirrad också, så jag har hunnit glömt vad det var som jag inte fattade *hahahaha*. Det går bra för mig just nu känner jag. Som igår kväll ungefär, förvirrad och försjunken i en bok, ingen bra kombination... Tror jag ska ta semester från mig själv i ett par månader ;)

Hade ju dejt med Hanna igår iallafall. Alltid trevligt att gå på dejt med henne (kan rekommendera henne starkt till alla singelkillar därute). Vi var och spelade biljard och för att jag inte skulle bli ledsen så lät hon mig vinna två gånger, tack så mycket Hanna ;) Så för att vi båda skulle vara glada vann vi två gånger var. Sen åkte vi till Hanna och drack te, mycket trevligt måste jag säga. Bra att öva upp sina dejtingskills! Men vi insåg ju båda två att vissa samtalsämnen kanske man inte ska ta med på "the real dejt". Kan bli lite pinsamt *hehe* Eller konstigt... beror ju på killen...

Måndag idag... Blir till att plugga på lite nu och sen lite stilla träningstittande. Lite mer pluggande och så smäller det imorgon igen :) Med den enda skillnaden att då går jag därifrån med ett papper innehållandes ett grönt kryss!

Dagens visdomsord:

Usus magister est optimus



Kommentarer:
#1: H

Man tackar! Du är inte så dum att dejta själv! ;P

2010-02-15 @ 19:56:44
#2: H

Ja, just ja! Lycka till i morrn! =D

2010-02-15 @ 19:57:47
#3: Challe

haha tack, så du kan rekommendera mig till andra? ;) Tänkte du kanske kan lägga in ett gott ord för mig inför helgen hehe

2010-02-16 @ 15:09:58
#4: H

Självklart kan jag göra det! ge mig numret till pöjken så ska jag skicka ett sms:

"Jag dejtade Charlott i söndags, det var trevligt.Jag hoppas ni också får trevligt. Om inte är det Dig det är fel på"



;P

2010-02-16 @ 17:17:09
#5: Challe

haha Det är bra att jag vet vems sida du står på! ;) Jag ska minnas det där... så om du får ett meddelande med bara ett telefonnummer så vet du vad du ska göra hehe Sen vart numret går, det är ju en annan sak ;p

2010-02-17 @ 17:02:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: