Sine metu

2010-01-08
18:04:45

Bortglömd???
Har råkat ställa till det med dygnsrytmen känner jag, eller rättare sagt är väl att jag inte har någon dygnsrytm längre :) Den har försvunnit, sover lite nu och lite då, vet inte riktigt hur det gick till. Fast jag utnyttjar ju tiden på bästa möjliga sätt så jag är nog ganska nöjd ;)

Har idag varit duktig och städat undan nästan allt julpynt, glömde lite här och där och lämnade allt som inte fick plats *hehe* Är övertygad om att lådor minskar i storlek då man tar ur sakerna ur dem... Fick inte plats med allt som låg i jullådan då jag tog fram den. Ett mysterium! Har också lärt mig att den dag jag har ett hus ska jag INTE placera alla tunga lådor i huvudhöjd. Det slutar bara på ett sätt. Jag får lådan i huvudet och blir förbannad, vilket leder till att jag går och pratar med mig själv :) Underhållande i och för sig, för den som ser det alltså, fast det ser jag ju till att ingen gör... Insåg då jag öppnade dörren till förrådet att jag lever i ett hamsterbo, fritt för tolkning... Tror hela mitt liv består av fria tolkningar nu för tiden, förstår inte detta, var kom de ifrån??? Överallt får jag svaret: "Fri tolkning". Förvirrande, men samtidigt smidigt. Ger ju mig det svar jag vill ha på ett sätt och vis *hehe* Är jag nöjd, är världen nöjd!

Såg att det är -13 just nu, betyder att man kan åka skidor, men har ingen bil hemma just nu. Kommer heller inte ha det än på någon timme. Så det betyder att det då kommer vara runt -16. För kallt, måste tänka på lungorna. Ville göra något ikväll, men icke sa nicke. Ingen som bryr sig om mig!! Föreslog både spelkväll eller bioafton, men har inte fått något svar *ANNA!!!* Så jag tolkar det som ett nej :( Blir alltså en helkväll här med lite bg och lite othello. Kommer bli en hel sådan helg skulle jag tro om inget mirakel skulle ske. Men nästa helg blir det ju kul iallafall så jag får väl se det så.. Den som väntar på något gott....

Börjar få lite panik för teoriprovet också. Låg och tänkte på alla vilotider imorse, allt är bara en soppa. Känns inte något vidare bra om man säger som så, men, men hope never die... Börjar få en uppbokad vecka också insåg jag nu idag. Tisdag, torsdag, fredag och lördag är bokad this far... Ja så måndag också då eftersom jag måste sitta på körskolan. Fast det är ju bara några timmar varje dag, förutom lördagen... Det blir en helkväll det, har bokat in mig på Hannas soffa igen, hon vet bara inte om det än :)


Dagens visdomsord:

Antingen är man en del av lösningen

Eller en del av problemet.

E Cleaver


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: