Sine metu

2010-01-09
12:05:28

Svårroad
Lyckades lura med Lina på bio igår kväll (Tack Lina!). Var mycket trevligt, såg Avatar igen. Den var lika som förra gången mot all förmodan *hehe* Somnade bara en gång också... Under delen då han höll på att läras upp av Smurfarna, tur man minns den delen, så man inte missade något menar jag :)
Hamnade på Max sen eftersom jag var vrålhungrig, hann inte köpa några popcorn innan bion. Blev sittandes där i några timmar, as ususal, alltid lika trevligt! Lyckades nästan se ett slagsmål, blev dock bara en hamburgare i taket och två poliser som försvann ut efter kastarkillen. Gissa om han inte kommer kunna visa sig på Max igen nyktert, om han minns det vill säga *haha* Jag funderade på att ta kort på honom och be om adressen så jag kunde påminna honom och naturligtvis fråga när han tänkte gå dit nästa gång. Jag skulle gärna vilja se det! Själv skulle jag inte kunna visa mig där igen. Jag och Lina kom fram till att vi förmodligen måste ha druckit så mycket att vi har somnat under ett bord innan vi skulle göra något dylikt. Fast vi är ju duktiga och öh, vad heter det... Responsible... vad heter det på svenska? Ja ni vet vad jag menar... Tappar ord hela tiden på svenska, så kommer jag bara ihåg dem på engelska, mycket irriterande. Blir lite konstigt då man ska komma med värsta kommentaren och så glömmer man det viktigaste ordet. Lyckades jag med häromdagen. Skulle försöka säga gottgöra, men glömde att det hette det, så istället blev det "Ingen fara jag ska make it up för dig". *Hahaha* Tur att folk förstår ändå.

Börjar få svårt att roa mig själv känner jag, tror det beror på att jag inte har tränat på en vecka, får ju lite abstinens. Kan inte sitta still till att börja med och blir uttråkad på två sekunder om jag inte har sällskap. Är lite som en Krambjörn just nu, vill hela tiden ha folk runt mig :) Pax för att vara Apbjörnen!!! Han är ju klockren, ramlar över tårtan, typiskt mig *hehe*
Är -10 ute idag, men är tydligen sjukt kallt ändå, enligt pappa iallafall. Kan ju i och för sig vara så att det egentligen inte är så kallt, bara det att han inte vill riskera att behöva åka skidor och missa Tour de Ski eller vad det heter... Är ju inte så road av sånt jag. Satt och såg på barnprogram imorse (Ironman) när han kom och skulle se det alpina. Jag gick... Dåligt sällskap jag är *haha* Jag tittar bara sport där folk medvetet gör illa andra eller där man får lyssna på något annat än flåsningar ;)

Tror faktiskt jag ska ta och spela något gammalt hederligt dataspel, kanske till och med på den stationära!!! Hör och häpna! Om jag inte lyckas övertala Annkan till något annat vill säga *flörtar järnet*

Dagens visdomsord:

Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare,

Det gör bara det tristare idag.



Kommentarer:
#1: L

ja som sagt de lär ha haft mycket roligare åt oss haha...killen lär få leva med ångest resten av livet stackarn

2010-01-10 @ 09:39:27
#2: Challe

Haha jag vet, men visst är det kul? Enda sanna glädjen är skadeglädjen, that's a fact!

2010-01-10 @ 20:15:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: