Sine metu

2011-09-13
20:19:10

Nu går det bra
Vem hade kunnat tro att en dag som den här kunde medföra något bra?!
Men hör och häpna, aldrig ska man sluta att förvånas!!!
Har idag, ledig som vi var pga. datumet.... Fått köpt en rulle till mig så jag kan påbörja vinterträningen. köpt lite annat smått och gott som aldrig brukar hinnas med och inte minst har kjæresten fått sig ett nytt problem, ska det kanske bli utökning med en Bianchi? Why not??? Vem vill inte ha en liten söt svart Bianchi i vardagsrummet?
Men det största för dagen är väl ändå min slutintervju hos Waypoint. Och därifrån gick jag med ett stort leende på läpparna :) Äntligen ett nytt jobb!!!
Bara att vänta att få sluta på Bohus nu. Slipper jobba en vinter till där *puh*
Var väl lite skillnad skulle jag vilja säga. Bilarna var 1 resp. 2 år gamla och de var välskötta, helt rena invändigt och den nyaste luktade fortfarande ny. Det är så det ska vara!
Nu väntar det bara att börja jobba natt istället, alltså fullständig träning på dagtid så jag klarar vättern på under 10 timmar.
Nu provkörning av rulle :D
Dagens visdomsord:
Det du vill ha skall du också få

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: