Sine metu

2010-04-12
15:00:19

Dagens låtlista
Den skiljer sig mycket från hur mina låtlistor brukar se ut... Är väl ganska känd för mina ständiga WW listor vid det här laget. Hör och häpna, ingen WW här inte!
Idag består den endast av musik som får mig att minnas en underbar påskvecka... Kan behövas en dag som denna.

In Flames - The Chosen Pessimist
In Flames - Evil in a closet
Delain - Come Closer
In Flames - Alias
Delain - Go Away
Delain - April Rain
In Flames - Sleepless Again
In Flames - I'm the Highway
Delain - Control the Storm
Delain - I'll Reach You
Delain - Start Swimming
In Flames - Jotun
In Flames - My Sweet Shadow
Rise Against - Roadside
In Flames - Come Clairty
In Flames - Only for the Weak
Evanescence - My Immortal
Rammstein - Stirb nicht vor mir (Don't die before I do)

Inte helt överens med mig själv om ordningen.... Alla ska vara på första plats :)

Kommentarer:
#1: Lingon

Känner lycka då jag läser igenom dagens lista, hoppas den ger tiden vingar.

2010-04-12 @ 15:58:25
#2: Challe

Allt som får mig att tänka på dig ger mig vingar @---}---

2010-04-12 @ 16:31:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: