Sine metu

2010-04-28
15:15:12

Flashen
Janne "Flash" Nillson är ju inte direkt någon som jag håller högt på racerbanan, men okej, i det här fick han ju faktiskt till det *erkänner surmulet*
På racerbanan så vill jag helst att han ska spendera all sin tid i depån och sitter gärna i soffan och myser då han misslyckas i STCC. Allt eftersom jag är Audifantast och anser att framförallt Ekström kör bättre och är en trevligare förare överlag. Om man bortser från säsongen då Roberto Colgciago (?) var med förstås, den säsongen var underbar! Minns fortfarande hur Flash åkte av banan och stod på sidan i sanden och kastade sin hjälm efter Roberto då han varvade honom. Enligt Flash var det Robertos fel att han körde av... *skrattar lite lagomt rått*

Upptäckte att han har en blogg http://blogg.expressen.se/racingbloggen/ och ja ingen tio poängare direkt, men ett inlägg föll mig i smaken iallafall, för det är ju sant det han säger!
"Och än en gång har jag bevis för att jag inte kört för fort, de hade bara skyltat fel!"
Jag tror jag ska börja köra med det jag också!!! För det är ju redan konstaterat att jag aldrig gör fel, det är alla andra som inte gör som mig bara ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: