Sine metu

2010-04-22
12:23:51

What a wünderfull day!
Idag är en bra dag :) Dels så är det snart fredag :) När det blir fredag vet vi ju alla att det snart blir en ny vecka och då den nya veckan börjar så tar den ju snart slut och då blir det bra!!! *längtar, längtar, längtar*
Hade en kort körlektion idag, men desto bättre :) Jag är så stolt över mig själv och har utnämt mig själv till "en bra bilist". Vet att det är emot de oskrivna svenska reglerna att vara självgod, men det skiter jag i för jag är bra! När man lyckas med alla backningar man försöker sig på, då är man bra!! Så enkelt är det, piece of kaka!! Jag kommer klara den där uppkörningen perfekt. För att citera min nya positivitetsmänniska: "Du har väl inga fler körlektioner inbokade? För det behöver du verkligen inte!" Sånt kan verkligen lysa upp ens dag måste jag säga!! *ler lika stort som den ondskefulla katten i den onda varianten av Alice i Underlandet* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH idag är en bra dag! Jag kommer lyckas med allting idag, det har jag bestämt :)

Ikväll blir det dejt på stammishaket, med Annkan... Och som den onda person jag är tänker jag spräcka alla killars fantasier som de just fick upp; nej ingen sån dejt ;p *internt från LDB ???* Får förhoppningsvis se en fin svart bubbla med mycket krom också ikväll :D Då ska jag göra en fettfläck på den med mina flottiga lökringsfingrar och sen göra läppavtryck på rutan *mohahaha* Kom just på mig själv med att sitta och skratta åt just mig själv *haha* Jag gillar mig!

Kom ju på lite mer saker då jag var på väg hem förresten, inte bara att jag är bra på att köra bil. Jag kom på att jag inte tycker om folk som inte kan köra bil. Fick en människa framför mig med en släpvagn efter sin stora, feta, fula Santa Fe (SUV). Han körde i 45 km/h!!! Gissa hur lång tid det tog innan jag blev less och gjorde något olagligt? Längre tid än vad jag trodde det skulle ta kan jag avslöja. Till slut så rann det dock över, så jag petade i en lägre växel och "råkade" köra om honom väldigt aggressivt på refugen (den målade). Med mig fick jag hela kön som bildats bakom honom, alla lika aggressiva. Kan du inte köra med din fula släpvagn kanske du ska fråga grannen om hjälp *pucko*
Lever efter deviten: Hellre en olaglig, men snabb och säker omkörningen, än en lång och seg (och därmed farlig), laglig omkörning. Sån är jag...
Höll på att köra in i en fiskmås igår på väg till träningen, det var konstigt. Väja för en fågel, hur ofta får man göra det liksom? Men jag tänkte på lacken, fågelskrället kunde gärna fått dö, men inte mot min bil! Samma sak i söndags då jag var på väg hem. Jag höll på att bli påflugen av en Ormvråk, hann till och med se att det var en Ormvråk innan puckot fattade att han måste svänga. Han ville jag dock inte köra på, för Ormvråkar är trevliga fåglar, de äter möss och råttor :) Sen när började fåglar flyga i ögonhöjd, by the way? Trodde de höll sig på lite högre höjd än så, speciellt över E4:an... Fiskmåsen förstår jag, de är ju lite som renar... Förstår inte riktigt att de ska flytta på sig då det kommer en bil, allt de ser är mat. Sen att de är de själv som blir maten, det fattar de inte riktigt *hehe*

I övrigt så ska jag försöka få tiden att gå, kom just på att klockan bara är tolv och jag är uttråkad *boooooring* Tror jag skulle behöva mig en fritidssysselsättning, som inte innefattar något jobbigt, typ träning ;) Måste försöka sitta på händerna så jag inte börjar göra saker som inte ska göras än, för det blir inget bra... Då får jag gå naken och det tror jag inte blir så uppskattat *hm*

Spela lite mer Bejelewed Blitz och kolla lite på dator-tv kanske :D *jajajajajjajajajajajajaja*

Dagens visdomsord:


Kärlek är att undra vad han gör
precis just nu
Snobben

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: