Sine metu

2010-01-04
19:26:46

Allmän tråkighet och besvikelse
En sån där otroligt tråkig dag. Varför finns det såna för? Man blir ju bara lätt deprimerad av dem. Inget skoj alls. Försökte få födelsedagsbarnet att följa med på ishockey, men inte då. Nej hon skulle hem till mamma sin och äta tårta! Är det så man gör? Man erbjuder till och med öl!!! Nej, dålig stil alltså ;)
Jag lyckades istället få med henne på torsdag, tillsammans med massa andra människor tydligen *haha* Lovade att Lina skulle komma också, har varit snäll och berättat det för henne nu faktiskt! Jag gjorde det bara efter att jag lovat Anna att vi skulle komma. Går lika bra det, klart Lina är på!

Fick inte ens någon träningsvärk efter gårdagens träning heller, bara det ger en ju rejäl ångest och besvikelse! Så nästa pass kommer bli tio gånger så hårt, jag kommer inte ge mig förrän jag ligger i en snödriva och spyr. Då kanske jag kommer få träningsvärk :)

Hade storslagna planer när jag klev upp imorse. Skulle in till stan och fixa undan lite grejer där, sen hem och åka skidor. När jag är i stan så börjar det vrålsnöa och blev sakta men säkert kallare och kallare. Jag lyckades med nöd och näppe ta mig uppför backen hem (mycket snö och blankt under). Insåg att det var kört att åka skidor och satte mig lite småsurt i soffan och såg på film och stickade istället... Så nu är jag grinig! Grinig och ovetande. Inte någon höjdarkombination när det gäller mig. Jaja, bara bita ihop och göra något som får tankarna på annat håll... Några partier BG kanske kan lösa problemet *hm*

Varför uppfanns ovetskapen för?


Dagens visdomsord:

Allt som kommer upp ska komma ner

Kommentarer:
#1: Lingon

Haha! du äe alldeles för van skidåkning för att få någon träningsvärk av de. Du kommer bara att bli trött av att ta ut dig, inte så fy skam. Testa nått nytt exempelvis Power Yoga, har du inte testat de förr så kommer du få veta att du lever.



Splech splech

2010-01-05 @ 17:25:36
#2: Challe

Haha jag på power yoga! Det skulle verkligen var något. Lika smidig som ett överkört kylskåp ;) Nej tror jag håller mig till min skidåkning. Spinning däremot ger träningsvärk!! Men träningsvärk är skönt, så att man vet att man lever och har bränt lite hehe

2010-01-06 @ 19:57:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: