Sine metu

2010-03-16
20:36:36

Hemma bra, men borta bäst
Är så slut i huvudet ikväll så jag skulle kunna tappa bort det utan att märka det. Suttit med de där j*kla pärmarna hela dagen och gått igenom allting. Jag hittar hela tiden något nytt att hata, idag är det alla ADR regler, alltså farligt gods... Blir inte klok på skiten! Har lyckats lära mig alla beteckningar för alla olika ämnen iallafall, genom en fin liten vers som jag inte tänker avslöja här... Så nu kan jag explosivt, brandfarligt, frätande, gaser, giftigt och allt annat och vilken siffra de representras av *klappar mig själv på axeln*
Har djupt ångest och börjar bli lätt deprimerad då jag inser att det är en vecka kvar till provet och jag inte kan någonting. Men fick en rejäl genomkörare idag och vet förhoppningsvis vad några fler grejer är, om inte annat så lärde jag mig att det finns en medeltidsborg på släpet :) *haha*

Trött och less och allmänt förvirrad. Gick in i kaffemaskinen idag, en dörr och avslutade dagen med att gå in i fönstret på körskolan *gratulerar!*
Ingen mat fick jag då jag kom hem heller! Var hemma halv sex, kom hem igen halv sju. Fick veta att det fanns rester i kylen (de andra hade redan ätit), glad i hågen och hungrig som en varg började jag rumstrera om i kylen efter att jag duschat. Hittade ris som luktade suspekt (slängde det), två små, små bitar fläskfilé och två små potatisar *mmm* Jag blev så mätt, så mätt. Åt en banan efter att jag diskat och låtsas att jag är mätt. Blir mjölk och flingor ikväll!!! Blir så less *svär tyst för mig själv*
Vill vara någon annanstans...

Styrde iallafall upp en gängträff på Max imorgon. Orkar inte träna, så då har jag en bortförklaring *haha* Vill ju höra hur resan till det stora landet i Söder var för Lina!!! Äta tänkte jag ju göra på Max ändå så det var ju bara en bra idé :) Blir trevligt, har bilen dessutom så jag slipper åka buss. Förhoppningsvis lyckas jag smita lite tidigare än idag också så jag hinner handla lite grejer på stan...
Om jag kan gå imorgon vill säga, tror någon har amputerat min vänstra vad medan jag sov. Den är sjukt kort, och gör såååå ont. Ryggen ska vi inte tala om! Den är i två bitar och jag väntar bara på att den ska försvinna helt. Om inte annat så amputerar jag den och säljer den dyrt på Blocket! Vem behöver en rygg egentligen? Hela min kropp är död om jag ska vara helt ärlig, men jag försöker låtsas som ingenting *känner inget, känner inget, känner inget*

Var ju ut på en tur när jag kom hem förresten. Vilken upplevelse! Trodde det var fyra minus. Visade sig då jag kom hem att det var sju minus *därför lungorna inte funkade, hm* Gick så segt. Efter långbacken i Juni höll jag på att lägga mig i en snödriva och självdö. Benen var på väg att vika sig! Jag fick spänna varenda muskel för att de inte bara skulle försvinna under mig. Så jag unnade mig att gå uppför första backen till skolan, så fick jag ångest och gick ner och sprang upp igen *idiot*. Blev iallafall lite lättare ett tag, tills jag kom till Bonden. Då lyssnade jag till ljudet av pulsklockans pipande, mitt eget flåsande och helt plötsligt en röst som sa: "Batteriet är lågt". Fick panik och ökade för att hinna hem innan allt batteri tog slut. Vågade inte byta låt och fick naturligvis alla sega WW låtar hela vägen *la mig ner och dog i diket*. Var övertygad om att jag inte skulle orka ta mig hela vägen hem. Råkade hamna på en isfläck och tänkte: "Ramlar jag nu tar jag mig inte upp igen!" Men så kom räddaren i nöden.. Pursuit of the Vikings... Då fick jag tag på den där sista gnuttan energi och gav järnet uppför backen hem. Höll på att spy när jag kom fram dock. Ramlade in i bilen och studsade tillbaka in i snödrivan innan jag lyckades ta mig till bron *trött, trött, trött*
Kom fram till en sak iallafall under turen: Hälsa aldrig på mig när jag är ute och springer, speciellt inte i en uppförsbacke. Mötte en tjej som hälsade, innan jag fattade att hon hälsat så hade hon hunnit förbi (var fokuserad på att ta mig uppför backen) och innan jag hann samla tillräckligt med syre för att kunna säga hej tillbaka var hon långt borta. Flåsade förvirrat till henne då jag mötte henne iallafall *jag är en så trevlig människa*

Dagens visdomsord:

Da mi basia mille, diende centum, dien mille altera,

Dien decunda centum, diende usque altera mille,

Diende centum...



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: