Sine metu

2010-03-04
19:48:13

Mörbultad
Slitit att ligga på topp måste jag säga. Fast jag fick sovmorgon idag eftersom jag åker med en av killarna som bor här ute, mycket smidigt :) Jag säger samma sak som igår, vilket gäng! Idag var jag ensam med killarna eftersom "den mogna kvinnan", eller hennes nya definition "damen", hade jobbat natt. Men det funkade ju alldeles utmärkt, de är ju sociala de där pojkarna så! Pratade fyllehistorier och självdiciplin idag, mycket skoj :)
Är ju lagomt trött, men det tar jag så gärna tihi *internt*
Ont i ryggen börjar jag få också av alla dessa timmar på teoribänken. Stolarna är inte speciellt bekväma har jag kommit fram till efter två dagar, bara tjugo kvar då *weeehee* Kanske får ta och hyra in mig hos en massör i typ tre veckor efteråt :)
Det blir lite långa och extremt intensiva dagar, så man lär ju vara lagomt mör och mosad i hjärnan i slutet av de här veckorna. Men då ska jag ta mig lite semester, innan jag börjar jobba (?)! Det är ju inte direkt lite grejer som händer och sen vet man att ALLT kommer komma på provet, så man måste ju vara uppmärksam och verkligen lyssna, sen är det ju sånt man kommer komma i kontakt med vareviga dag. Eller nja, kanske inte ändå... Behöver ju inte bogsera varje dag förhoppningsvis ;) Idag har vi ju bara sysslat med färdskrivaren och det om något har ju gett en total härdsmälta!

Lägg till en körning på det! Jag fick äran att backa på släpet, lyckades dock oförskämt bra måste jag säga, rakt på på första försöket och utan minsta lilla tvekan *så stolt* Trots snön på typ en 20 cm som jag var tvungen att ta mig igenom för att nå släpet. Dessutom var det ju två andra med också, sånt gör ju mig hypernervös. Idag var jag dock lugn som en filbunke och betedde mig som om jag inte gjort annat *skumt*.

Jag vet inte vad som tagit åt mig ;). Är lugn i lägen där jag annars brukar få panik och vilja springa, är social mot nya människor, tar mig upp ur sängen utan nämnvärda problem, lyckas med det jag försöker göra och dessutom är jag trevlig! Har nog slagit huvudet för många gånger tror jag ;) Men herregud, så länge alla andra älskar mig så älskar jag också dem ;D

Dagens visdomsord:

It's a brighter day.
the sun is shining from the things that you say.
It's a brighter day, the sun is shining
and it feels like life starts today
Weeping Willows - Brighter day

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: