Sine metu

2011-04-23
20:08:01

Sötnosen är här!!!
Nu har sötnosen landat!
Så fin så fin :) Blev inte den det var tänkt, helt och hållet, blev ju en Orbea Orca, men inte världsmästarhojen som det var tänkt från början. De hittade en liten spricka i vevarmen och några såna vill vi ju inte veta av *hehe* Så därför såg de till att skaffa fram en annan istället, en blå/svart istället för vit/guld, så tur i oturen fick jag färgen jag ville ha och dessutom så fick jag Dure-Acehjul.... Det var lite bättre än Mavicen som satt på Sanchez cykel :D
Den här har tillhört Jon Aberasturi, som kör för Orbea Continental, deras utvecklingslag. En liten 89:a är stackarn, bara barnet ;) Fast i lagom längd för mig iallafall :) Fick en 51:a istället för 54:an som det var tänkt med i början, den här var ju som gjord för mig måste jag säga, de kan de där grabbarna i Stockholm! Jäkla bra på att få in alla inställningar och trevliga som få, kommer bli fler cyklar från Outsport helt klart!!! (nu är ju kærsten avis så)
Sötnosen i sin fulla glans
Har hunnit med en liten jungfrutur på fem dagar på 21 mil, så nu är rumpan nästan inkörd. fattas bara en 20 mil till *hehe*
Underbart skön att sitta på iallafall, ska bara få till bakdrevet så kommer den gå som en riktig klocka. Men oj vilken underbar skön cykel! Mjuk och snabb :)
Imorgon bär det av hemåt igen via Finspång för ett hjulinköp kanske, om vi har tur :) Ska bli skönt att komma hem igen, allergi åt alla håll och kanske även en förkylning som jag försöker att skylla bort på allergi...
Lite mör i kroppen måste jag säga att man är nu iallafall, hunnit med fyra städer och massa mil, och än är vi inte hemma! Börjar bli lite härdad på det här med många mil på kort tid måste jag säga, lite slitsamt kanske men vad gör man inte för att hinna träffa alla *ritar en gloria över huvudet på sig själv*
Dagens visdomsord:
Allt du vill ha
skall du också få

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: