Sine metu

2011-01-28
18:35:12

Återigen fredag
Så var det fredag igen då... Tiden går bra fort måste jag säga... Som vilken annan fredag som helst så blev det förstås lite övertid. Men det var inte mitt fel... Jag blev ju tvungen att rygga en kilometer för att traktorn skulle kunna köra fast framför mig så att jag sedan blev tvungen att rygga ännu mer och så att jag sen kunde rygga förbi en bärgare.... Undrar om han hade följt efter mig *hm*
Hade en underhållande diskussion i bilen, vet dock inte om man kan kalla det diskussion då man är på samma sida... Hur som haver så sa jag att om jag någonsin blir totalt vrålfattig så ska jag råna en bank och gömma undan pengarna. Sen när jag åker fast så får jag väl sitta in en fem-åtta år. På den tiden så får jag ju gratis mat, boende och utbildning... Så när jag kommer ut så har jag både pengar och utbildning :) Jättesmart tyckte jag... Sonan däremot var lite mer realistisk och påminde mig om att det nog inte är någon som vill anställa mig som jurist om jag har suttit inne... Negativitet tyckte jag! *jag är smart, jag är smart* Men tanken på gratis boende och mat tyckte han var en bra idé iallafall :D Så alltså lyckades jag med något. I slutänden kom vi dock fram till att en normalt funtat människa vill inte hamna i fängelse eftersom det inte ser bra ut på pappret. Dock så är det ju "ett bra ställe" om du inte bryr dig om sånt... Det var dagens första diskussion *hehe*
Vi har det bra i bilen Sonan och jag... Riktigt kosligt måste jag säga :D
Jobba lite imorgon och så hela nästa vecka, sen är det dags att dra nordöst över igen.... Först för lite födelsedagsfirande och sen för lite uppkörning... igen...
Kuggade ju på förra uppkörningen ingen. Men det var inte mitt fel den här gången!! Jag gjorde en helt underbart bra uppkörning, tog varenda runnkjørning helt perfekt och ja, så nöjd när jag kom tillbaka... Så säger den där iq-befriade människan att jag körde som en biltjuv.... Satt bara där som om jag sett ett ufo och han fortsatte med att säga att jag hade kört för fort... Frågade lite halvsurt vart och fick till svar att jag kört 85 km/h 40 meter på motorvägen.... Eller hur!!! Jag var ju inte ens uppe i 80!!!! Körde 40 på 70 sträckan för att det var för halt och ja, jag var ju på en uppkörning med bil och släp. Inte fan kör jag väl olagligt då heller! Man får väl välja sina tillfällen för sånt...
Han hittade massa så drit att klaga på och jag blev bara mer och mer frustrerad, så tillslut då han kläckte ur sig att han skulle vara i Sundsvall om två veckor igen sa jag bara: "Inte jag!" Sen gick jag.....
Dumma, dumma, dumma gubbe... Jag vill ha tillbaka min Christer! Min Christer som gör mig så galet nervös inför ryggningen, men han vet iallafall att jag kan köra och han har inga problem med att släppa upp en tjej! Jag vill ha tillbaka Christer!
Nej den här gången ska jag få den där jäkla bokstaven!!!!
Dagens visdomsord:
Det går inte så fort, men så blir det inte så bra heller

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: